- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb hier ook al een ticket voor aangemaakt bij het Service Center, maar bij al mijn klanten komt de rol medewerker niet meer door bij nieuwe medewerkers in autorisatiebeheer. Alle medewerkers die gestart zijn sinds 1 maart hebben alleen maar de autorisatie voor Alle Gebruikers. Wellicht zijn er meer klanten die hier last van hebben.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Goedemorgen,
We hebben donderdag het probleem opgelost en hebben daarna alle gebruikers die niet goed doorgekomen zijn hersteld. Als het goed is, is dit probleem nu voor iedereen opgelost. Mocht je toch nog problemen ervaren, meld dit dan vooral bij ons Service Center en dan zullen we het verder onderzoeken.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Ook wij ervaren dit probleem.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Beste collega's van VismaRaet,
Hierop aansluitend: voor ons financiele pakket maken wij gebruik van de WFM API en sinds kort krijgen wij mdw's die per 1-3-25 zijn gestart niet meer automatisch door. Het lijkt er op dat deze mdw's niet in de API beschikbaar worden gesteld.
Houdt dat mogelijk verband met dit issue?
Mvg.
Herman Huisman
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Herman Huisman,
Waar loop je precies tegen aan? Bedoel je dat je geen medewerker gegevens ziet van nieuwe gebruikers of krijg je helemaal geen gebruikersgegevens meer door?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Sabine Koelewijn,
Voor ons financiele pakket AllSolutions maken wij gebruik van de WFM API en sinds kort krijgen wij mdw's die per 1-3-25 zijn gestart niet meer automatisch door.
Dit geldt overigens niet voor alle nieuwe mdw's per 1-3-25. Sommige mdw's hebben wij wel regulier automatisch via de WFM API ontvangen. Voor andere mdw's geldt dat wij actief de WFM API hebben moeten aanroepen en vervolgens krijgen wij ze dan wel door. Het lijkt er op dat niet alle mdw's in de API beschikbaar worden gesteld.
Mogelijk houdt dit verband met dit issue? Ik heb dit ook besproken met Henry Wagensveld en hij ziet hier mogelijk een verband.
Kun je hier iets mee?
Mvg.
Herman
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Herman Huisman,
Dat zou inderdaad wel verband kunnen hebben, maar dan zou dat nu voor nieuwe gebruikers niet meer voor mogen komen. Als dat wel zo is, dan zal dit verder onderzocht moeten worden. Zou je in dat geval een ticket aan willen maken bij ons Service Center?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Sabine Koelewijn, hiervoor is reeds een ticket aangemaakt.
Ik begrijp dat dit issue nu is opgelost. De komende tijd zal ik monitoren of het probleem in de API aanlevering hiermee dan ook is opgelost.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Herman Huisman,
Het issue met de gebruikers is inderdaad opgelost, maar ik durf niet met zekerheid te zeggen dat dit met elkaar te maken heeft en of het dus ook voor de API is opgelost. Monitoren lijkt me daarom inderdaad een goed idee!
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Goedemiddag allemaal,
We hebben inderdaad veel tickets binnen zien komen, bedankt voor het melden! We zijn dit met prio aan het onderzoeken en hopen dit zo snel mogelijk op te lossen. We zullen ook een bericht plaatsen op onze status pagina en jullie daar verder op de hoogte houden.
Zoals Bas ook aangeeft, is er een workaround beschikbaar en dat is het updaten van de autorisatie voor medewerkers. Dit kan door een recht toe te voegen en later weer te verwijderen. Door deze wijziging wordt de autorisatie opnieuw getriggerd en krijgen de medewerkers de rechten. Mijn advies is om voor een recht te kiezen die bijvoorbeeld ook al toegevoegd is aan de autorisatie voor Alle gebruikers.
Dit is een workaround en in de tussentijd zullen wij dit probleem verder onderzoeken en oplossen.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Wij hebben hier ook een ticket voor ingediend.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Goed om te horen dat meer organisaties hier last van hebben, wij hebben hier ook een ticket voor ingediend.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Wij hebben hetzelfde probleem
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Zelfde probleem bij alle 3 de hoogheemraadschappen, ticket ingediend
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Wij hebben/hadden dit probleem op, je kan het oplossen door aan het profiel medewerker even een extra autorisatie toe te voegen, dit te verwerken en dan de autorisatie weer weg te halen. Door de herberekening van het autorisatieprofiel gaat het dan wel goed bij de nieuwe werknemers.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi Bas,
Dank je wel voor je workaround, dit werkt goed! 😀
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Ook wij ervaren dit probleem en hebben vanmorgen een ticket ingediend.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Wij hebben ook hetzelfde probleem en ook al een ticket ingediend.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Ik ervaar hetzelfde probleem bij mijn klanten. Ook al diverse tickets ingediend in Mijn Support.