Mijn Communities
Help
RKnol
CONTRIBUTOR **

Autorisatiebeheer

door RKnol

Hallo,

 

Wanneer ik bij Autorisatiebeheer een gebruiker toevoeg dan moet ik degene nu soms zoeken op geboorte/meisjesnaam ipv de gewenste/partnernaam. Hierdoor is het voor in onze organisatie soms uitzoekwerk om te controleren of ik(functioneelbeheerder) de juiste medewerker heb geselecteerd. een ander voorstel is om het Overzicht als een rapport misschien toe te voegen in Youforce reporting.

4 ANTWOORDEN 4

door Sabine Koelewijn

Hoi @RKnol

We hebben inderdaad meerdere meldingen gekregen dat we alleen nog de geboortenamen tonen. We zijn dit aan het onderzoeken zodat we dit ook op kunnen lossen en inderdaad de naam tonen zoals gekozen in Beaufort. Hoewel dit heel simpel klinkt, ligt het technisch helaas wat gecompliceerder. Maar we gaan het uitzoeken zodat we de juiste naam kunnen tonen. 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek (Bijgewerkt ‎05-02-2024 11:30 door Gea Bussink-Veerbeek )

@RKnol , bij ons speelt het probleem ook. Ik heb hier vorige week een ticket voor aangemaakt bij Visma. Ook hebben we geconstateerd, dat je bij sommigen waarvan de naam met een voorvoegsel begint, moet zoeken op het voorvoegsel. Voorbeeld: als je medewerker Van Dijk zoekt, vind je deze niet als je 'dijk' intypt. Je moet dan echt 'van dijk' intypen in het zoekvenster. 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Rapport lijkt mij niet handig, maar er wordt op dit moment gerommeld met de namen van de accounts binnen Autorisatiebeheer.

Ik heb hiervoor al een call ingeschoten. Eerst waren de achternamen weg bij IC-accounts en alleen de voorletters beschikbaar. dat is nu opgelost. Nu zie ik dat de voorvoegsel aan de achternaam geplakt is en dat de zoekwaarde nu het voorvoegsel is ipv de achternaam.

Bv J. van den Akker. Zoek je op Akker dan vind ik de medewerker niet. Zoek ik op van den, dan wel. 

Zou graag zien dat de gevoerde naam binnen HR Core Online Beaufort ook wordt gekoppeld aan het Youforce-account. Wat volgens mij altijd het geval is geweest.

John ZMW
CONTRIBUTOR **

door John ZMW

Heb hier ook problemen mee, tevens het gevoel dat de zoekfunctie helemaal niet meer goed werkt door dat 'gerommel'.

er is ook nog een post waar dit onderwerp geraakt wordt Medewerkers niet in Autorisatiebeheer - Visma Community als dat helpt.