- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
Brainstorm account onboarding e-mail
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hoi allemaal,
In de afgelopen periode heb ik een aantal keer een online brainstorm sessie georganiseerd vanwege bepaalde ideeën die met ons gedeeld zijn. Dit is mij heel goed bevallen en daarom wil ik graag doorgaan met de brainstorm sessies.
Deze keer met als onderwerp de account onboarding e-mails. We willen onderzoeken of we jullie als beheerders de mogelijkheid kunnen geven om de inhoud van deze e-mail aan te passen. We hopen dat jullie als beheerder de nieuwe medewerkers zo een warm welkom kunnen geven. Wat we hebben gezien is dat hier nu e-mails vanuit Self Service worden gestuurd en vandaar dat we willen kijken of we dit in de onboarding e-mail mogelijk kunnen maken.
De brainstorm vindt plaats op woensdagmiddag 22 januari van 15:00u tot 16:00u via Google Meet. Mocht je hierbij aan willen sluiten, dan hoor ik dat graag! Je kunt een mailtje sturen naar sabine.koelewijn@visma.com en dan zal ik de agenda uitnodiging met je delen.
Lukt het jou niet om aan te sluiten, dan kan je altijd jouw wensen en feedback delen in de comments en bij veel interesse kunnen we een tweede brainstorm inplannen.
Hopelijk tot snel!
- Labels:
-
Brainstorm
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Sabine Koelewijn, je mag mij ook wel uitnodigen. Want deze mail moet wel per CEA nummer aangepast kunnen worden.
Groetjes Astrid Mulder
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken