om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
We zijn bezig met het verbeteren van de navigatie en indeling in Youforce, zodat processen en informatie beter vindbaar worden – óók zonder dat je de zoekfunctie gebruikt.
Daarom doen we op dit moment een kort onderzoek waarbij we graag input verzamelen van alle gebruikers, zoals medewerkers, managers, beheerders, salarisadminstrateurs en HR professionals binnen jouw organisatie.
Wat houdt het onderzoek in?
Je krijgt een aantal opdrachten, zoals: "Stel, je hebt een declaratie ingediend – waar zou je kijken om te zien of deze is goedgekeurd?" Zo onderzoeken we hoe logisch de huidige structuur is voor jou als gebruiker.
Praktisch:
Met jullie feedback kunnen we Youforce verder verbeteren en de gebruikerservaring voor iedereen optimaliseren. Stuur je de vragenlijst ook door naar collega's binnen jouw organisatie?
Alvast veel dank voor het meedenken!
@Lotte van Dijk Ik heb hem als professional ingevuld.
@Lotte van Dijk - dan weet ik bij wie ik het wel/niet uit kan zetten. Rond deze tijd zie ik veel vakanties.
Hallo @Esmiranda Vermeer,
We laten hem sowieso de komende weken nog wel open staan dus ik denk dat we hem ongeveer rond 2 juni sluiten.
Mochten we dan nog niet genoeg reacties ontvangen hebben, dan zullen we hem nog wat langer open laten. Is dat een acceptabele termijn zodat de collega's het nog kunnen invullen?
Groeten Lotte
@Lotte van Dijk - Wat is de termijn waar binnen deze ingevuld kan worden? Dan zoek ik even wat collega's om deze in te laten vullen.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.