Mijn Communities
Help
Monique80
CONTRIBUTOR ***

Foutmelding "You are not authorized to access this resource." bij opstarten autorisatiebeheer

door Monique80

Wij krijgen bij het opstarten van "autorisatiebeheer" regelmatig de melding "You are not authorized to access this resource. Please contact your Youforce Administrator." Terwijl wij als beheerders hier wel voor geautoriseerd zijn. We kunnen geen lijn ontdekken in wanneer de melding verschijnt. Het wissen van de cache en cookies is niet voldoende. Pas na het wissen hiervan EN Youforce helemaal afsluiten en opnieuw opstarten, werkt autorisatiebeheer weer. Dit werkt erg vertragend en frustrerend. Kan hier iets aan gedaan worden?

2 ANTWOORDEN 2

door Sabine Koelewijn

@Monique80 Gisteren hebben we hier veel meldingen over gehad en hebben we een oplossing doorgevoerd. Mocht dit alsnog vaker voorkomen, zou je dan een ticket aan willen maken bij de Service Desk? Dan kunnen we, mocht het nodig zijn, dit verder onderzoeken. 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hallo @Monique80 , is dat die foutmelding met die pastel gekleurde "houten" deur? Die krijg ik namelijk als ik een tijdje niets in Youforce Reporting doe. Ik hoef dan niet alle cookies te wissen, wel alle browservensters sluiten en opnieuw inloggen via admin.youforce.com/yf-login/


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden