Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

Foutmelding "geen processen beschikbaar" + "gebruiker niet gevonden"

door Raymond_de_Rozario

Wanneer ik een tijd achter mijn werkplek zit en weer terug kom en mijn pc ontgrendel om een willekeurige handeling te doe in youforce daarna op het "dashboard" de melding "geen processen beschikbaar" te zien.

Raymond_de_Rozario_0-1732197935491.png

Ik kies dan voor uitloggen en log opnieuw in door op mijn onyouforce.com account de klikken. Daarna krijg ik direct te foutmelding "gebruiker niet gevonden".

Raymond_de_Rozario_1-1732197952525.png

Ik moet alle browservensters sluiten en opnieuw naar https://mijn.youforce.com gaan om succesvol in te kunnen loggen.

Zijn er meer mensen die dit ervaren? Ik heb al een 4Me melding aangemaakt (Aanvraag #54155271 | Visma | Raet - Customers Account)

Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

5 ANTWOORDEN 5

door Sabine Koelewijn

Hoi @Raymond_de_Rozario

Misschien een open deur, maar het vraag het toch. Kan het zijn dat je bij het uitloggen en opnieuw inloggen nog een andere sessie (bijvoorbeeld de community) open had staan? 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

Hoi @Sabine Koelewijn ,

Er staan eerst nog verschillende tabbladen open van de programma's die ik voor mijn werkzaamheden gebruik: gebruikersbehere, selfservice, citrix workspace, visma home... Van jouw collega @Dennistanahatoe begrijp ik via melding https://customers-raet.4me.com/self-service/requests/54155271

dat zodra ik een programma niet gebruik, bijvoorbeeld youforce reporting, er geadviseerd wordt de sessie te sluiten omdat de timeout op de applicaties lager licht dan die van de hoofdpagina van Youforce zelf?

Raymond de Rozario

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Het is "goed" om te lezen dat er meer klanten zijn die hetzelfde ervaren. Dan zou je er in dit geval vanuit mogen gaan dat het geen lokaal probleem is. 

Extra aanvulling. Onze standaard browser is Edge. Wij werken in een Citrixomgeving, ICT bepaald welke browser wij gebruiken. Chrome is niet toegestaan.

Raymond_de_Rozario_0-1732522085451.png

Raymond de Rozario

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Wij ervaren dit probleem ook

Marcel Bouman
CHAMPION ***

door Marcel Bouman

Vanochtend bij een collega gezien. Cookies opgeschoond, alle browsersessies beëindigd en Yoforce weer geopend. Probleem was toen opgelost. Ging met name om toegang tot Self Service.