Mijn Communities
Help

Geef ons input over welke link voor HR professionals in welke weergave van Mijn Youforce past

door Remco te Ronde

Organisaties die actief gebruik maken van Mijn Youforce of onderdeel zijn van de pilot groep hebben suggesties gedaan om een bepaalde link te plaatsen onder 'HR voor anderen' of 'Beheer'.

Weergave.png

 

Om ons te helpen in de afweging zijn we op zoek naar HR-professionals (salarisadministrateurs, personeelsadministratie, functioneel beheerders etc.) die een korte vragenlijst willen invullen.

 

De vragenlijst is te vinden via de volgende link:

https://t.maze.co/148839031

Groet,

Remco te Ronde
3 ANTWOORDEN 3
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Na 50 reacties hebben we de vragenlijst gesloten. Hartelijk dank voor iedereen die deze heeft ingevuld. 

 

Zoals je kunt zien is er voor veel links is er een overtuigende eenduidige uitkomst. Voor andere links is het soms een nipte favoriet.

RemcoteRonde_0-1679672215423.png

Op basis van jullie feedback gaan we analyseren of de volgende links mogelijk verplaatst moeten worden:

  • HR Core Online (nu op 'Beheer' -> mogelijk naar 'HR voor anderen'),
  • Proforma web (nu op 'Beheer' -> mogelijk naar 'HR voor anderen'), 
  • Vervanging beheren (nu op 'HR voor anderen' -> mogelijk naar 'Beheer')

Als we daadwerkelijk veranderingen gaan doorvoeren zullen we je daarover informeren via 'nieuws'.

 

Tot slot zagen we in de 'vrije toelichting' 2x een specifieke vraag/opmerking over de naam van de weergave 'beheer'. In de laatste met de organisaties die toegang hebben tot Mijn Youforce hebben we deze naam gevalideerd. Daarin kwam naar voren dat 'Beheer' als de meest logische naam wordt ervaren.

RemcoteRonde_1-1679672813556.png

 

Groet,

Remco te Ronde
Eelko Gerritse HAN
CHAMPION *

door Eelko Gerritse HAN

@Remco te Ronde is er geen optie om extra processen te benoemen specifiek voor beheer? bijvoorbeeld Salarisdossier(beheer) en Youforce Reporting(beheer), naast de standaard processen

door Remco te Ronde (Bijgewerkt ‎17-03-2023 13:54 door Remco te Ronde VISMA )

Hoi @Eelko Gerritse HAN,

 

Interessante suggestie inderdaad. Dat is ook het leuke, jij als beheerder van Youforce kan (en mag) vrij denken in wensen en ideeën.  Vanuit Visma|Raet kunnen we dan kijken naar de (on)mogelijkheden.

 

In de huidige versie van Mijn Youforce gaan we uit van de rechten die zijn gekoppeld in 'Autorisatiebeheer'. In de huidige inrichting heeft 'Salarisdossier Gemal' maar één recht (zie hieronder)

RemcoteRonde_0-1679057189517.png

 

Dat betekent dat we de link naar Mijn Youforce maar kunnen koppelen aan één van de weergaven ('Beheer' of 'HR voor anderen'). Voor Salarisdossier is deze suggestie dus lastiger.

 

Voor Youforce Reporting is het een interessante suggestie. Daarvan kent Autorisatiebeheer nu het specifieke recht 'instellingen beheren'

RemcoteRonde_1-1679057303751.png

 

Dat zou inderdaad kunnen leiden tot een speciale link in 'Beheer'.

 

Wat daarbij wel zo is dat we niet willen dat de weergave 'Beheer' uiteindelijk een hele lange lijst met links wordt. (Als grap bedoeld, maar we willen niet dat we uiteindelijk eindigen met een pagina zoals https://www.startpagina.nl/😁).

 

Maar je suggestie om sommige 'modules' te splitsen in één link op 'HR voor anderen' en één andere link  op 'Beheer' gaan mijn collega's @Lotte v Dijk & @Sabine Koelewijn zeker verder bespreken. Bedankt voor je feedback!

Groet,

Remco te Ronde