- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb een nieuwe mw met een gekoppeld dienstverband die op youforce moet inloggen buiten SSO om. Hoe kan kan ik een deze een youforce account geven? Ik weet dat ik niet meer het youforce account mag koppelen. Iemand enig idee?
Dank alvast. Gr Nicolette
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Nicolette2,
We bieden twee manieren van inloggen aan, met het onyouforce account of met SSO. Dus als je geen SSO wilt gebruiken blijft alleen het onyouforce account over. Ik snap alleen je vraag niet helemaal waarom mag je geen youforce account koppelen en wat bedoel je precies met een gekoppeld dienstverband? Heeft deze gebruiker twee persoonsnummers?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Sabine Koelewijn Met gekoppeld dienst verband bedoel dat de medewerker in HR Core zelfde registratienummer/1 en /2
Hij moet met een onyouforce account inloggen. Hij heeft dus twee salarisstroken etc. In het verleden kon je binnen youforce ook de accounts koppelen zodat de medewerker maar 1 inlog had. Volgens mij kan dat niet meer maar ik ben duidelijk het spoor bijster hoor ;-). Kun je mij verder op weg helpen?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Nicolette2, even voor de zekerheid. Heeft deze persoon 1 personeelsnummer met twee dienstverbanden of twee verschillende personeelsnummers met daaraan gekoppeld dienstverbanden?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Jos Ruitenbeek , klopt 1 personeelsnummer 6540 met twee dienstverbanden (dus registratienummer is opgeplust 6540 en 6541). Ik heb gewoon een mijn youforce account aangemaakt maar ik zat later te denken dat dit toch misschien gewoon goed moet gaan zo en de medewerker binnen het account kan schakelen. Klopt deze aanname?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Dan moet het inderdaad goed gaan als je ook bij beide dienstverbanden P05023 hebt geactiveerd.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Heb ik gedaan! Dank je wel.