Mijn Communities
Help
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

Komt geen mail met beveiligingscode

door Roel_Harmsen

Dag,

 

Wanneer een medewerker zijn/haar wachtwoord wil resetten, komt er geen mail aan met een beveiligingscode. Hebben meer collega's hier last van?

10 ANTWOORDEN 10
Lotte van Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte van Dijk

Hallo allemaal, 

 

Bedankt voor jullie berichten. We hebben gecontroleerd of de mails correct worden verzonden en dat is inderdaad het geval. Echter worden deze mails verzonden aan het 'herstel e-mailadres'. Deze was voor jullie niet inzichtelijk in gebruikersbeheer. Zojuist heeft het team ervoor gezorgd dat dit inmiddels zichtbaar is. Dat betekent dat als een gebruiker aangeeft de mail niet te hebben ontvangen dat je altijd even kan refereren aan het e-mailadres dat is opgegeven als herstel e-mailadres. Waarschijnlijk kunnen zij daar dan de e-mail voor het herstellen van het wachtwoord vinden. 

 

Groeten Lotte van Dijk 

 

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

Hoi Lotte,

 

Ik had via BO4 een paar dagen geleden juist het email adres aangepast in een privé emailadres. Dat is nu wel aangepast in gebruikersbeheer, echter het herstelemailadres is niet aangepast. Wat nu?

Anne_
CONTRIBUTOR *

door Anne_

Hier precies hetzelfde probleem. Alles aangepast zoals ook aangegeven door een medewerker van het Service center maar het herstel e-mailadres verandert niet mee.

Yorick
CONTRIBUTOR **

door Yorick

@Lotte van Dijk , dank voor je reactie. Ik zie inderdaad de toevoeging van het herstel mailadres, top. Welke actie doe ik wanneer ik dit herstel mailadres wil aanpassen? Deze optie heb je niet wanneer je op wijizigen drukt bij gebruikersbeheer.

 

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

Herkenbaar, collega's. Al is wel vaak het probleem dat de medewerker toch (net) niet de juiste gebruikersnaam heeft ingevoerd. Vervelend is vooral dat wij (en helpdesk Visma) het mailadres simpelweg niet kunnen zien dat gebruikt wordt voor deze mail. Dit is bekend bij hen en in onderzoek voor aanpassing. 

 

Yorick
CONTRIBUTOR **

door Yorick

Wij inmiddels 2 medewerkers die geen beveiligingscode ontvangen.

Diana9
CONTRIBUTOR ***

door Diana9

Ook wij hebben hier last van.... eerste medewerker heeft zich gemeld.

Anne_
CONTRIBUTOR *

door Anne_

Hier hebben wij ook last van. We hebben er een ticket voor aangemaakt maar het is nog niet opgelost.

Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen

Ik heb ook een ticket ingeschoten. Hopelijk wordt het snel opgelost, super vervelend dit.

mcheung
CONTRIBUTOR ***

door mcheung

Wij ervaren er ook last van. het was bij ons 1 medewerker. hiervoor heb ik een ticket ingeschoten.