Mijn Communities
Help
Marjon Verouden
CONTRIBUTOR **

Mdw ICT autoriseren voor alleen Youforce Account Management

door Marjon Verouden

Bij ons komen regelmatig vragen binnen om mobiele telefoons te ontkoppelen voor YouForce omdat de medewerker een nieuwere/andere mobiel heeft aangeschaft. Het komt zo vaak voor dat we dit nu door de collega's van de servicedesk willen laten doen. Wanneer ik ze echter op een IC-account autoriseer voor Youforce Account Management, dan kunnen ze wel inloggen in YouForce, maar zien ze alleen de tegel 'Mijn instellingen' en niet de tegel 'Youforce Account Management'. Van deze medewerkers willen we niet dat ze in portaalbeheer wat kunnen uitvoeren. Hoe maken we de tegel  'Youforce Account Management' voor hen zichtbaar en bruikbaar zonder toegang tot portaal/gebruikers beheer?

2 ANTWOORDEN 2
Marjon Verouden
CONTRIBUTOR **

door Marjon Verouden

Dank je voor je reactie. Ik heb dit gedaan (toegangsbeheer en certificaat) maar dat laatste is niet zichtbaar (ik snap wat je bedoelt hoor) , die pijl is niet te zien.  De medewerker logt in met zijn IC-account (standaard gebruiker).

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Marjon Verouden 

 

Onderstaande inschakelen via Toegangsbeheer, en een certificaat afroepen. En dan even kijken of ze via de link van de medewerker kunnen inloggen of die van de professional. En ze dienden bij ons op de pijl naar rechts te klikken in het overzicht van Youforce waar alle tegels staan, daar stond de tegel 'Youforce Account Beheer'. 

cvanstijn_0-1691417402735.png