Mijn Communities
Help
Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***

Medewerker ziet geen Self Service processen

door Harold Reijnders

Hallo.

 

Vanaf 1 december is bij ons autorisatiebeheer leidend gemaakt en zijn we over op Mijn Youforce

Er zijn 11 nieuwe medewerkers per 1 december in dienst gekomen bij ons.

9 daarvan zien alle categorien, waar Self Service processen in zitten, bijvoorbeeld verlof of declaraties.

2 medewerkers zien alleen categorien zoals flex, of pers.dossier en salarisdossier, handige links etc. en dus geen Self Service processen.

Ik heb deze twee medewerker opnieuw op A gezet in HR CORE Online. Helaas geen resultaat.

Aan de autorisatie ligt het ook niet daar beide in het gebruikersoverzicht gekoppeld zijn aan Self Service.

De collega's van deze twee medewerkers zien wel alles. Zitten dus allemaal in dezelfde OE.

Ook visma geeft aan dat de autorisatie goed staat. (Call gemaakt)

Ook de browsergeschiedenis opschonen heeft niets opgeleverd.

 

Wie kan me helpen?

gr. Harold

 

8 ANTWOORDEN 8
Piet Kunenborg
CONTRIBUTOR ***

door Piet Kunenborg

Daarnaast zouden we onze tijd graag nuttig willen besteden.

Piet Kunenborg
CONTRIBUTOR ***

door Piet Kunenborg

Wij ervaren ook dezelfde problemen. Verder Leidinggevenden die niet alle menu-opties krijgen te zien. Soms wel na verwijderen van cache/in-private sessie starten. Maar ook de taak Ondertekenen binnen onze Workflow Contractwijziging is voor sommige leidinggevenden niet te openen. Ook niet bij een in-private/incognito sessie. Ze klappen eruit en kunnen de taak niet openen.
Heel vervelend! Het doet afbreuk aan de betrouwbaarheid van het product. 

 

Laurens_A
CONTRIBUTOR **

door Laurens_A

Wij ervaren nog steeds hetzelfde probleem. Nieuwe, actieve, medewerkers die nog geen processen zien van Selfservice binnen Mijn.Youforce.

door Andrea de Bie - Hazelhof

Ik weet niet of dit hetzelfde is, maar bij ons zien ook diverse medewerkers bepaalde hr processen/worfkflows niet en dit heeft, volgens raet, bij ons te maken, dat hiervoor de global user ID mist bij deze medewerkers. Raet moet hiervoor een datafix uitvoeren bij ons, maar dat is nu nog niet gebeurt, dus of dit de oplossing is, weet ik ook nog niet zeker. 

CindyK
CONTRIBUTOR *

door CindyK

Wij hebben hetzelfde probleem. Een mdw die ingevoerd is als TOE, en nu in selfservice niet alle processen ziet...

Ik maak een melding. 

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***

door Carolien Diepen

Wij hebben hetzelfde probleem, tot nu toe bij 1 nieuwe medewerker, heb ook een call aangemaakt hiervoor.

Goedgekeurde oplossing
Harold Reijnders
CONTRIBUTOR ***

door Harold Reijnders

Hoi @Angelique 

 

Ik heb de rol alle gebruikers Self Service aangezet en in de rol actieve medewerkers....dubbel .....

Heb cookies en browsegeschiedenis verwijderd en op advies van RAET via "Nieuw in Private Venster" .

Niets helpt.

Bijv.

HaroldReijnders_2-1701952251748.png

HaroldReijnders_1-1701952219757.png

 

 

 

 

 

 

 

 

Angelique
CONTRIBUTOR ***

door Angelique

Wij hebben tot nu toe 1 nieuwe medewerker ingevoerd met arbeidsrelatie TOE. De medewerker moet zelf zijn indiensttreding afmaken maar ziet dus ook geen Selfservice terwijl dit wel toegevoegd is aan de rol: alle gebruikers. 

Wellicht zelfde soort probleem. Servicedesk kan tot nu toe ook niet helpen.