Mijn Communities
Help
Ralph
CHAMPION **

Mijn YF Beheer HR & Arbeidsvoorwaarden

door Ralph

Als je als professional beheerrechten HRSS hebt dan zie je in Mijn YF een categorie HR en Arbeidsvoorwaaden.

 

Ralph_0-1692100594789.png

 

Wat is de achterliggende gedachte aan deze benaming?
Ik zie geen bijzondere functionaliteit. Want als je er op klikt kom je uit bij het hoofdmenu

 

Ralph_1-1692100719185.png

 

 

 

2 ANTWOORDEN 2

door Remco te Ronde

Hi @Ralph,

 

In Youforce met tegels werden modules vaak gegroepeerd op kleur. Deze kleur was gekoppeld aan een Engelstalige naam van een groep. Je kon dit bijvoorbeeld zien bij de inrichting van ''white labeling''.

RemcoteRonde_0-1692691721234.png

 

Met de focus op Nederlandstalige Beheerders van Youforce proberen we de Engelse termen veelal te vervangen door heldere Nederlandse termen. 

 

In Mijn Youforce heb je inderdaad (als je de rechten hebt) de categorie 'HR & Arbeidsvoowaarden'. Daarin zitten (afhankelijk van welke modules je gebruikt) links naar:

  • Configuratie Flex Benefits
  • Scenario Planning Insights
  • Succession Planning
  • Self Service

 

Heel praktisch voor 'Self Service' kan ik mij voorstellen dat jij rechten hebt op bijvoorbeeld 'fiatteren of behandelen' van workflows via Te doen. Daarom zal je via 'HR voor anderen' naar Self Service gaan.

 

Daarnaast vermoed ik dat jij rechten hebt als Beheerder. Bijvoorbeeld het maken van een nieuwe workflow. Daarom kan je ook via 'Beheer' naar Self Service gaan.

 

Maar beide links komen uit in Self Service. Dus gebruik gewoon wat het handigste is voor jou.

Groet,

Remco te Ronde
karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Wij lopen nu ook tegen deze omschrijving aan en krijgen als bevinding dat dit een onnodige categorie is. In ons geval start je gewoon de applicatie Self Service op, dus hetzelfde proces als Self Service voor anderen.

Ik zou zeggen laat de klant Beheer zelf beheren, want dan autoriseren wij deze categorie gewoon weg.