Mijn Communities
Help
FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Na inloggen ten onrechte melding dat YF-account geblokkeerd is

door FBB Zorgboog

Sinds afgelopen vrijdag hebben meerdere gebruikers bij ons problemen met Youforce en self service.

Ze komen wel ingelogd maar zodra ze vervolgens iets willen starten (mutatie, salarisdossier, personeelsdossier etc) krijgen ze een foutmelding dat het account geblokkeerd is.

Geen van de accounts die dit melden zijn volgens gebruikersbeheer echter geblokkeerd.

 

Wie herkent dit probleem?

7 ANTWOORDEN 7

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎27-05-2024 15:14 door Sabine Koelewijn VISMA )

Hoi @RichardR@FBB Zorgboog@Andrea de Bie - Hazelhof, en @cvanstijn

Dank voor jullie reacties. We hebben inderdaad getest voordat we live zijn gegaan, maar zien dat de toegang verloopdatum op sommige plekken toch nog doorwerkt. De tussentijdse workaround is inderdaad via Groepsgewijs toegang verlengen. Maar wij gaan dit ook verder onderzoeken en oplossen. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@Sabine Koelewijn ok dan ga ik dat (nogmaals) proberen in de hoop dat de getroffen personen nu wel in het lijstje verschijnen

door Andrea de Bie - Hazelhof

wij hebben ook enkele medewerkers die dit gehad hebben en nu hebben we een aantal medewerkers die de melding toegang geweigerd krijgen als ze iets aanklikken terwijl de rechten goed staan. Wij hebben hiervoor een supportmelding lopen. 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@cvanstijn helaas de getroffen accounts worden hier niet getoond. Maar bedankt voor de suggestie

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

 @FBB Zorgboog Hoi, dit kun je bij onderstaande zien of ze nog collectief verlengd dienen te worden.

cvanstijn_0-1716800533475.png

 

FBB Zorgboog
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door FBB Zorgboog

@RichardR dat weet ik eerlijk gezegd niet. Ik heb inmiddels wel al een ticket ingeschoten en 2 voorbeelden meegestuurd. Maar er melden zich steeds meer personen.

RichardR
CHAMPION **

door RichardR

@FBB Zorgboog 

Beste FBB Zorgboog,

Het gedrag herken ik. Is voor deze gebruikers dat de toegang recentelijk is verlopen? Ik heb hiervoor in de thread bij het nieuwe gebruikersbeheer nog naar gevraagd of dit was afgedekt aangezien we deze datum niet meer kunnen aanpassen.

Met vriendelijke groet,

Richard