Mijn Communities
Help
Björn Sman
CHAMPION **

Niet alle processen (directe links) beschikbaar in 'mijn youforce' bij inrichten.

door Björn Sman

Aan de hand van het 'Best Practice Mijn Youforce artikel'  dacht ik een beginnetje te maken met het inrichten maar ik ondervind dat ik maar een klein deel van de processen beschikbaar heb. Vooral de links naar self service workflows of bijvoorbeeld naar het medewerkersdossier ontbreken bij mij.

 

Kan iemand mij op weg helpen?

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
5 ANTWOORDEN 5
Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

Probleem is opgelost. Beheer heeft nu alle processen toegevoegd bij ons.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

Hoi Lotte,

 

Dat verklaart inderdaad de onbrekende links. Echter staat bij mij de medewerkerdossier en salarisdossier er niet bij. Dit is alles wat is zie: De enige die niet in dit scherm paste was 'vervanger instellen'.

BjrnSman_0-1686313130749.png

 

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hi Björn, 


Wat vervelend dat je de links niet beschikbaar hebt.
Ik ga dit even verder uitzoeken. Zodra ik meer weet, kom ik meteen bij je terug. 

 

Groeten Lotte

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

@Björn Sman Hi Björn, 

Goed punt inderdaad. Die disclaimer was ik nog vergeten om erbij te zetten. Wij zijn op dit moment druk bezig met de directe links. Begin volgende week zullen de processen vanuit Flex Benefits zichtbaar worden voor alle klanten. Echter zijn we nog bezig met de feedback van onze pilot klanten te verwerken zodat we de directe links van Self Service ook beschikbaar kunnen maken voor alle klanten. 


De links naar medewerkerdossier zouden wel beschikbaar moeten zijn. Deze link heet 'medewerkerdossier' en 'salarisdossier'. Op de pagina: configuratie links mijn youforce zou ik je willen vragen om het volgende te controleren:
Op het moment dat je op onder persoonlijk de categorie opent waar je medewerkerdossier en salarisdossier aan wilt toevoegen, klik je op proces toevoegen en dan zouden ze in het lijstje beschikbaar moeten zijn.

 

We zullen via de community laten weten zodra de self service directe links beschikbaar zullen zijn voor jullie. Je kan uiteraard al wel de categorieën toevoegen. Als er geen proces aan gekoppeld is, zal de categorie ook niet getoond worden in Mijn Youforce voor de gebruikers. 

 



Goedgekeurde oplossing
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

@Björn Sman Hi Björn, Inmiddels zou jouw probleem opgelost moeten zijn. Zou jij eens willen kijken?

Groeten Lotte