Mijn Communities
Help
Gerdine
CHAMPION *

Ontbrekende flows en applicatie in Mijn Youforce voor medewerkers

door Gerdine

Wij horen nu geregeld terug dat medewerkers op eens niet meer bij bepaalde onderdelen in Mijn Youforce kunnen, zoals geconfigureerd.

 

Inzicht autorisatie, inzicht autorisatie ESS en Autorisatiebeheer geven aan dat inrichting en autorisatie goed is, echter lijken de flows of applicatie voor betreffende medewerker te zijn verdwenen in Mijn Youforce.

 

Betreft bij ons diverse rollen (HR die niet meer in BOL kan), medewerkers die een declaratie niet meer zien of andere flows, het verschilt per persoon wat zij zien, terwijl autorisaties geregeld precies hetzelfde zijn. 

 

Ingeschoten tickets worden veelal doorgestuurd naar PD voor verder onderzoek. 

Hebben andere organisaties hier ook problemen mee en hopelijk al een oplossing voor?

 

9 ANTWOORDEN 9
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Gerdine , die hadden wij ook. Daar heb je het servicecenter voor nodig. Maar bij meerdere dienstverbanden vragen zij ook om eerst alle dienstverbanden af te roepen. 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hallo allemaal, 

 

Bedankt voor het melden en onze excuses voor het ongemak. Maak zeker een ticket aan bij het service center mocht je problemen ervaren. Wij zullen gaan analyseren wat het probleem is naar aanleiding van de informatie in jullie tickets. Zodra ik meer weet zullen we dit artikel updaten. 

 

Groeten Lotte

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***

door Carolien Diepen

Op het ticket heb ik de reactie gekregen dat het ontbreken van de Global User ID bij deze medewerkers het probleem zou veroorzaken en dat hiervoor datafixes zullen worden uitgevoerd. Op mijn vraag wanneer die zullen worden uitgevoerd krijg ik geen enkele reactie meer, helaas. Wanneer mag ik verwachten dat die datafixes uitgevoerd worden?

Gerdine
CHAMPION *

door Gerdine

Deze reactie hebben wij ook gehad. Zou ook graag willen weten hoe we dit voorkomen. 

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***

door Carolien Diepen

Ja, precies, ik heb ook gevraagd of ze checken of dat vaker voorkomt en of/hoe we het kunnen voorkomen... maar, ik hoor helemaal niets meer, @Lotte v Dijk wanneer mogen we verwachten dat dit verder opgepakt wordt?? 

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***

door Carolien Diepen

Helaas is het bij ons geen oplossing... na het opnieuw afroepen van beide dienstverbanden ontbreken nog steeds de onderdelen in Mijn Youforce die bij ons de medewerkers die in dienst zijn horen te hebben. Iemand nog andere ideeën?

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***

door Carolien Diepen

@Gerdine, wij hebben er ook last van, ook al gemeld bij de servicedesk. Ik ben nu de oplossing van @Gea Bussink-Veerbeek aan het proberen...

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Gerdine , wij hadden dit laatst ook bij een persoon. Deze persoon had een volgnummer dienstverband (2) gekregen, na een half jaar niet voor ons gewerkt te hebben. Nadat wij beide dienstverbanden opnieuw hadden afgeroepen, waren alle onderdelen weer beschikbaar. 

Gerdine
CHAMPION *

door Gerdine

@Gea Bussink-Veerbeek,  ik ga er op letten of dit inderdaad nieuwe dvb zijn. Opnieuw afroepen zou inderdaad goed kunnen werken.

De issues die we nu hebben lopen betreffen ook mensen die al langere tijd aan boord zijn, eerst wel toegang hadden, maar opeens niet meer.