Mijn Communities
Help
Frans Bekkers
CHAMPION *

Pilot afdeling Mijn Youforce

door Frans Bekkers

We hebben een bepaalde afdeling gevraagd om vanaf vandaag (2 oktober) Mijn Youforce te gebruiken in plaats van de oude Youforce.

Kan ik ergen zien wie er nu gebruik maakt van Mijn Youforce?

1 ANTWOORD 1
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Goedemorgen @Frans Bekkers ,

 

Goed om te horen dat je een pilot doet met een specifieke afdeling. Als beheerder heb je altijd toegang tot de optie ''Aanmeldhistorie'' (in Mijn Youforce te vinden onder Beheer / Gebruikersbeheer). Daar kan je zien wie er heeft ingelogd. Je kunt niet zien of ze hebben ingelogd op het Youforce Tegel Portaal / Home of Mijn Youforce.

 

Maar als Visma|Raet houden we wel statische gegevens bij. Jouw Customer Success Manager kan je meenemen in die gegevens. Dit is niet op gebruiker niveau, maar op functionaliteit. Zaken waar jouw Customer Success Manager bijvoorbeeld inzicht in kan geven:

  • Hoeveel unieke gebruikers zijn er afgelopen periode geweest in Mijn Youforce?
  • Hoeveel unieke gebruikers hebben een ziek/herstel melding gedaan en hoeveel ziek/beter meldingen zijn er gedaan?
  • Hoeveel unieke gebruikers hebben een rapport bekeken of gewijzigd?
  • Hoeveel unieke gebruikers hebben een adres wijziging of andere wijziging gedaan?
  • Hoeveel unieke gebruikers hebben de salaris simulator gebruikt? En kozen ze meestal voor berekening op aanpassing van uren of van salaris?
  • etc.
  • etc.

Dus niet alleen van Mijn Youforce maar ook van vele andere functionaliteiten kan jouw Customer Success Manager je meenemen in het gebruik. 

Groet,

Remco te Ronde