Mijn Communities
Help
ETeppema
CONTRIBUTOR ***

Processen niet zichtbaar voor beheerder en salarisadministratie wel personeelsbeheer

door ETeppema

Wij zijn bezig met het inrichten van mijn youforce en lopen tegen het volgende aan. Bij processen toevoegen zoals bv uit dienst kan de beheerder en salarisadministratie dit proces niet zien maar personeelsbeheer wel. Waar kan dit aan liggen. Als het goed is heeft de beheerder en salarisadministratie alle rechten. Zien wij iets over het hoofd?

5 ANTWOORDEN 5
Lonneke van der Aar
CHAMPION **

door Lonneke van der Aar

Hallo @Lotte v Dijk ,

 

Ik heb nu het zelfde geval:

Een proces dat opgestart wordt door PA is niet zichtbaar voor hen.

Ik heb alle processen met de zelfde naam toegevoegd aan HR voor anderen.

Als beheerder zie ik ze wel, maar PA niet.

 

Wat kan ik nog meer aanpassen?

 

Groetjes,

Lonneke

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk

Hi Lonneke, 

 

Dat kan ik zo niet helemaal overzien. Het is inderdaad belangrijk dat je zorgt dat alle processen met dezelfde naam zijn toegevoegd.

Zou jij een ticket bij het service center willen inschieten? Dan kunnen we even naar jouw specifieke situatie kijken. 

 

Groeten Lotte

Lonneke van der Aar
CHAMPION **

door Lonneke van der Aar

Hoi @Lotte v Dijk ,

 

Ik zal een ticket inschieten.

Groetjes,

Lonneke

ETeppema
CONTRIBUTOR ***

door ETeppema

Hallo @Lotte v Dijk,

 

Dit was inderdaad de oplossing. Wij zien nu meer. Er is alleen een nog workflow die alleen personeelsbeheer ziet, die wij als SA/beheerder ook willen zien. Hoe kunnen wij de autorisatie regelen zodat wij deze tegel ook zien?

 

Met vriendelijke groet,

Erna Teppema

Goedgekeurde oplossing
Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎04-10-2023 14:30 door Lotte v Dijk )

Hallo E. Teppema, 

 

Bedankt voor jouw bericht. Ik verwacht dat er bij 'Configuratie links Mijn Youforce' nog meer processen met dezelfde naam beschikbaar waren om toegevoegd te worden. 

Wellicht dat dit artikel helpt: https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-Portaal/Hoe-kan-het-dat-ik-2x-dezelfde-workflow-z...

 

Om te zorgen dat iedereen de processen terug kan vinden kan je de volgende stappen uitvoeren:

  • Login op Mijn.youforce.com 
  • Klik op Beheer
  • Zoek naar 'configuratie links Mijn Youforce' en klik erop 
  • Klik naast de categorie waar het omgaat op wijzigen 
  • Klik op procesen toevoegen 
  • Zoek naar de processen waar het omgaat 
  • Voeg alle processen toe met dezelfde naam 
  • Klik op toevoegen

Tip: in de lijst bij processen toevoegen zie je de processen niet meer als je ze al hebt toegevoegd aan die categorie, zo kan je altijd checken of je ze allemaal hebt toegevoegd. 

 

Hopelijk zal dit jullie probleem oplossen. 

 

Groeten Lotte