Mijn Communities
Help
Angela Heins1
CHAMPION *

Sommige gebruikers krijgen Beaufort niet te zien bij HR voor anderen

door Angela Heins1 (Bijgewerkt ‎06-11-2023 17:26 door Angela Heins1 )

Wij koppelen gebruikers via een rol aan OE's in Beaufort.

In dit geval is het de salarisadministrateur.

 

In autorisatie beheer:

AngelaHeins1_0-1699287611760.png

en

AngelaHeins1_1-1699287673818.png

Bij HR voor anderen is Beaufort toegevoegd onder HR Core & Payroll

AngelaHeins1_2-1699287744592.png

Nu ziet de ene salarisadministrateur wel Bij HR voor anderen de rechten voor Beaufort, maar de andere niet:

AngelaHeins1_3-1699287820344.png

Hoe kan dit? Het is dezelfde rol?

 

De medewerker zijn via een ticket aangemeld voor HR Core en ook is zij in beaufort gebruiker en gekoppeld aan een gebruikers groep

9 ANTWOORDEN 9
Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

@Gea Bussink-Veerbeek 

 

Dank je wel. De medewerker heeft nu ingelogd met een onyouforce-account en ziet nu inderdaad Beaufort

Frans Bekkers
CHAMPION *

door Frans Bekkers

Wij konden tot vorige week wel gewoon inloggen met je organisatie account en konden van hieruit HR Core opstarten. Wel moesten we dan via 2-factor authenticatie inloggen.

Nu zien onze HR medewerkers HR Core niet meer staan met inloggen via organisatie account.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

@Frans Bekkers Zie het antwoord van Gea

Goedgekeurde oplossing
Frans Bekkers
CHAMPION *

door Frans Bekkers

@Angela Heins1,

Het antwoord van Gea verklaart niet waarom het tot vorige week wel lukte om in te loggen met het werkaccount en vervolgens HR Core op te starten en sinds deze week zien wij HR Core alleen nog maar staan als we opstarten met het onyouforce account.

 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

@Frans Bekkers ik denk dat het antwoord op je vraag in deze topic staat: Eerste aanpassingen om Single Sign On voor profess... - Visma Community

Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

@Frans Bekkers 

 

Hier kan ik je geen antwoord op geven. Daarvoor heb je meer informatie nodig, over hoever ben je met autorisatiebeheer, werkte je met home ect. etc.. De verklaring waarom het vorige week wel werkte laat ik aan Visma-RAET over. Wilde je alleen helpen zodat je verder kan.

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman

Hi Angela, 

Ook belangrijk om niet te vergeten is het certificaat. Anders zien zij niet de level2 applicaties zoals gemal, betaalmanager & beaufort.

 

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Angela Heins1
CHAMPION *

door Angela Heins1

Dank voor de tip, maar deze hebben ze allebei.

Goedgekeurde oplossing
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

@Angela Heins1 , kan het zijn dat de salarisadministrateurs die geen HR Core zien inloggen met hun organisatie-account (single sign on)?Als je inlogt met je organisatie-account zie je geen HR Core. Daarvoor moet je  inloggen met je onyouforce-account.