Mijn Communities
Help
ZGV-Louis
CHAMPION *

Storing / Foutmelding 'User not found' bij SSO

door ZGV-Louis

Wij kunnen nu niet inloggen via SSO in Mijn Youforce.

Inlog via @youforce.com werkt nog wel.

Hebben hier ook andere organisaties last van?

ZGVLouis_0-1736423596061.png

18 ANTWOORDEN 18
Roel_Harmsen
CHAMPION ***

door Roel_Harmsen (Bijgewerkt ‎09-01-2025 19:28 door Roel_Harmsen )

Ik had getypt dat het niet werkt, maar doet het wel. Excuses!

door Sabine Koelewijn

Het probleem is opgelost, de klantspecifieke url's werken weer. 

RobertBijlholt
CONTRIBUTOR ***

Ook bij ons om 17:09 werkt het nog niet. Browser cookies en cache geleegd, computer uit en weer aan maar nog dezelfde onderstaande melding!

RobertBijlholt_0-1736438987981.png

Hoi @RobertBijlholt, wat vervelend. Ik weet niet wat jullie url is en heb daarom deze nog niet kunnen testen. Ik vermoed dat dit toch in de cache zit. Wat is jullie url, dan zal ik kijken of het bij mij wel werkt. 

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Helaas werkt het nog niet. Deze melding kreeg ik.

Ik het de webbrowser helemaal afgesloten en opnieuw opgestart.

ZGVLouis_0-1736438349863.png

door Sabine Koelewijn

Hoi @ZGV-Louis

Ik heb zojuist de link mijn.youforce.com/sso/zgv geprobeerd enn deze werkt bij mij. Ik gokte dat dit de juiste url is. Ik vermoed dat het toch de cache is en dat het daarna is opgelost. 

Henk1
CHAMPION *

door Henk1 (Bijgewerkt ‎09-01-2025 16:47 door Henk1 )

Dag @Sabine Koelewijn 

De url werkt weer, maar daarna krijgen wij een HTTP error 400 op https://login.youforce.com/auth/callback?code=xxx 

Deze pagina werkt momenteel niet

Neem contact op met de eigenaar van de site als het probleem zich blijft voordoen.

HTTP ERROR 400

door Sabine Koelewijn

We hebben zojuist een melding geplaatst op de storingspagina en zijn dit probleem aan het onderzoeken. https://status.vismaraet.nl/ 

Paulienrijsemus
CONTRIBUTOR *

door Paulienrijsemus

Wij hebben hetzelfde probleem, helaas

Monique1
CHAMPION *

door Monique1

Wij hebben hier ook last van. We hebben een melding aangemaakt. Visma is hiervan op de hoogte en is bezig met het nakijken.

Marc Struver
CHAMPION *

door Marc Struver

Wij (Vivantes) hebben nu een tijdelijke oplossing bedacht door de link voor onze gebruikers tijdelijk te veranderen in Mijn.Youforce.Com.  Gebruiker moet nu alleen nog eens zijn gebruikersnaam invullen. Maar werkt wel voor nu.

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Werkt bij ons niet helemaal. Want de gebruikersnaam is niet helemaal gelijk aan onze emailadres en daarmee kost het teveel tijd om uit te leggen.

Marc Struver
CHAMPION *

door Marc Struver

Dito, hier hetzelfde. 

John Rikmanspoel - Hengelo
CONTRIBUTOR ***

door John Rikmanspoel - Hengelo

Idem hier, al ligt onze SSO koppeling er volledig uit nu en probeert hij verbinding te maken met andere Visma klanten.

Wietske
CONTRIBUTOR ***

door Wietske

Wij hebben hier ook last van. Via SSO krijg ik deze melding:

Wietske_0-1736424826164.png

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Wij hebben hier nu ook last van. We hebben een vorige call met hetzelfde probleem weer heropend. Inloggen via mijn.youforce.com werkt wel.

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Klopt, werkt bij ons ook, maar dan moet je account via @onyouforce.com zijn geactiveerd. En deze groep is klein bij ons.

door Sabine Koelewijn

Als het goed is kun je in mijn.youforce.com wel inloggen met je sso gebruikersnaam.