om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Krijgen meer mensen deze melding bij inloggen Mijn Youforce?
Inloggen is wel gelukt, maar dan kunnen we niets meer. Selfservice loopt vast. Ticket is gemaakt
Ik kan wel in Youforce, maar krijg een foutmelding in Youforce reporting / datamodel. De entiteit en Type kunnen niet worden gevonden.
Storing is opgelost!
Ik krijg geen Server error-melding meer bij het inloggen Mijn Youforce.
Yep, hier ook
Ja, deze melding krijg ik ook
ik ook sinds gisteren ongeveer 15:00 uur.
Hallo allemaal,
In principe hebben wij vanuit Mijn Youforce momenteel geen storing. Aan de error pagina te zien lijkt het een error pagina die te maken heeft met het inloggen. Om beter te begrijpen waar het probleem zit, zou ik jullie graag willen vragen om een support ticket aan te maken.
Hier ontvangen we graag de gegevens:
1. Met welke gebruiker ben je ingelogd?
2. Wat is de URL die je gebruikt? (als deze bijvoorbeeld achter een snelkoppeling zit)
3. Welke browser gebruik je?
4. Welke stappen onderneem je precies?
5. Kan je het HAR bestand downloaden en meesturen?
Dan gaan wij even kijken of we het probleem kunnen vinden.
Andere oplossing: Soms kan het helpen om even je browser helemaal af te sluiten en dan opnieuw in te loggen of probeer even een incognito scherm.
Als jullie de tickets aanmaken, dan gaan wij kijken of we jullie verder kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Groeten Lotte
@Harold_ICG schreef:Krijgen meer mensen deze melding bij inloggen Mijn Youforce?
Dit ervaar ik ook sinds gistermiddag half 4 ongeveer. De website mijn.youforce.com werkt wél.
Hier ook
Hier ook een probleem
Hier ook inderdaad.
Ja. Hier ook een probleem.
@Harold_ICG ja hier ook.
@Troow50 via het adres "mijn.youforce.com" kan ik wel inloggen. Dan maar even tijdelijk op deze manier inloggen 😉
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.