Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Taken inbox is leeg voor nieuwe medewerkers

door Lieke Sterk Huis

Wij hebben sinds vrijdag 7 juni meldingen van onze nieuwe medewerkers die hun taak Afronden indiensttreding niet kunnen verwerken. De taak is niet zichtbaar in de Inbox. Ook niet als er op 'herladen' geklikt wordt of opnieuw inloggen. 

Hebben meer organisaties hier last van?

 

Wij hebben nu al 5 meldingen ontvangen.

13 ANTWOORDEN 13
PJ Leenes
CONTRIBUTOR ***

door PJ Leenes

Helaas speelt dit probleem hier ook. Wat het mogelijk nog vervelender maakt is dat ik vanuit Actieve signalering binnenkort de enquête CO2 wil opstarten en dan verwacht ik dat het "signaal" (Self Service taak) wél bij de medewerker in zijn/haar Inbox staat. De eerste testen laten dat helaas niet zien. Hiervoor heb ik op 5 juni een ticket ingediend.

Carolien Diepen
CONTRIBUTOR ***

door Carolien Diepen

Bij ons speelt dit probleem helaas ook.

Lonneke van der Aar
CHAMPION **

door Lonneke van der Aar

@Lotte v Dijk 
Net weer het formulier opnieuw verstuurd en hop, meteen zichtbaar voor de medewerker.
Ik heb nu mijn collega's geadviseerd om een dag te wachten, na import gegevens nieuwe medewerker in BOL en aanmaak account Youforce, met het versturen van het formulier...Misschien helpt dat.

Lonneke van der Aar
CHAMPION **

door Lonneke van der Aar

Ook wij krijgen hier nu meldingen van, van nieuwe medewerkers.
Ik heb voor 1 nieuwe medewerker het formulier verwijderd en daarna opnieuw opgestart en toen was het wel meteen zichtbaar.

Hoop dat er snel een oplossing komt!

Ina van der Lelie 2
CONTRIBUTOR **

Wij hebben hier ook last van. Wat ook lijkt te helpen om de workflow één stap verder te zetten. Bij ons ziet de nieuwe medewerker de taak dan wel in hun inbox.

ZGV-Louis
CHAMPION *

Jouw workaround werkt! Bedankt.

ZGV-Louis
CHAMPION *

door ZGV-Louis

Wij hebben al meer dan 10 medewerkers zie hun taken in zien in Inbox in Mijn Youforce.

Wel in Self Service zichtbaar.

Autorisatie voor alle gebruikers mbt Self Service staat aan.

Call is ook aangemaakt.

JvdB
CONTRIBUTOR ***

door JvdB

Wij hebben hier ook al een paar weken last van. Er loopt al een tijdje een ticket maar er is nog geen oplossing.

 

De autorisatie Self Service medewerker voor alle gebruikers hadden wij al aanstaan.

Tessa Tukker
CONTRIBUTOR ***

door Tessa Tukker

Goedemorgen @Lieke Sterk Huis ,

 

Ik heb op aanraden van het service center de onderstaande autorisatie toegekend bij Alle gebruikers, nu zien alle toekomstige medewerkers ook hun taken weer in de inbox.

TessaTukker_0-1718176555350.png

 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Hallo @Tessa Tukker wij hebben deze autorisatie al aanstaan. Echter zoals @JvdB vermeld geen taak in de Inbox.

 

Lotte v Dijk
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lotte v Dijk (Bijgewerkt ‎12-06-2024 08:40 door Lotte v Dijk )

Hallo @Lieke Sterk Huis

 

Dat is vervelend en natuurlijk niet hoe het zou moeten. Zou jij een ticket bij het Service Center willen aanmaken?

Dan kunnen we verder onderzoeken waarom de notificaties voor specifiek deze gebruikers niet binnenkomen. 

Zou je daarbij ook de gebruikersid's van de gebruikers willen toevoegen?

 

Alvast bedankt! 

 

Groeten Lotte

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

hallo @Lotte v Dijk de call is aangemaakt: Aanvraag #47820168 | Visma | Raet - Customers Account (4me.com)

Willen jullie deze met spoed oppakken? Wij kunnen nu niets met nieuwe medewerkers. Het hele proces stagneert. Ik zal dit ook nog bij ons service manager Jeroen aangeven.

Esmiranda Vermeer
CHAMPION **

door Esmiranda Vermeer

@Lieke Sterk Huis - wij hebben één voorbeeld waarbij een afdelingshoofd en zijn vervanger en een testmedewerker een taak niet in de in-box zien. Ook niet na (meerdere keren) herladen. Wij als beheerders zien de taak wel in de in-box. We hebben hierna geconstateerd dat zij dit wel in Te doen bij Self Service zagen (om te testen even Self Service in Mijn Youforce voor hen geautoriseerd). Maar dezelfde actie kwam dus niet in de in-box naar boven.