Mijn Communities
Help
RichardR
CHAMPION **

Tegel Werving en Selectie in Mijn Youforce

door RichardR

Uit de handleiding

"2.1. Mijn Youforce zonder configuratie
Als je Mijn Youforce gaat gebruiken zonder inrichting krijgen alle gebruikers toegang tot de
onderstaande variant van Mijn Youforce. Een gebruiker kan zoeken naar de verschillende
applicaties/modules. Ook kan een gebruiker rechtstreeks doorklikken naar die specifieke
applicaties/modules. Aan de rechterkant ziet een gebruiker altijd zijn inbox met alle relevante
notificaties en taken op het scherm"

RichardR_0-1686225477077.png

 

Echter onder de applicaties is het niet mogelijk om de koppeling naar de werving en selectie pakket te krijgen aangezien deze niet beschikbaar is bij autorisatiebeheer als applicatie.

RichardR_1-1686225707168.png

Hoe nu de koppeling naar Werving en Selectie in te richten?

 

Binnen het accesmanagement is de mogelijkheid aanwezig

RichardR_2-1686225827509.png

We  hebben dus wel een tegel in het online portaal

RichardR_3-1686225890856.png

 

Heeft iemand de oplossing om alsnog de tegel te krijgen in mijn youforce?

Is dit aan te vragen via Support?

 

Met vriendelijke groet,

Richard

 

 

2 ANTWOORDEN 2

door Remco te Ronde

Hoi @RichardR ,

 

Inderdaad na de webinar hebben we van één andere organisatie hetzelfde issue vernomen. We zijn het al aan het onderzoeken. Maar om te zorgen dat we jouw organisatie ook goed meenemen in de analyse, oplossing en informeren over de oplossing is het slim om even een ticket aan te maken bij het ServiceCenter.

 

Als je daarbij bovenstaande super duidelijke printscreens toevoegd dat helpt ons als Visma|Raet bij de analyse.

 

Alvast bedankt voor het aanmaken van het ticket bij het ServiceCenter.

Groet,

Remco te Ronde
Goedgekeurde oplossing
Remco te Ronde
VISMA

door Remco te Ronde

Goedemorgen @RichardR,

 

Via mijn collega's van het ServiceCenter had ik vernomen dat dit ook bij 2 andere organisaties voor kwam. Sinds begin deze week is het bij hen opgelost. Werkt het bij jou ook weer zoals het hoort? Zo ja, wil je dan dit forum item afsluiten met de knop 'Als oplossing accepteren'? 

Groet,

Remco te Ronde