Mijn Communities
Help
Nicolette2
CONTRIBUTOR ***

Waar vind ik de nieuwste versie A-Matrix

door Nicolette2

A-Matrix Software as a Service
Versie 2019-02-19 Dit is de laatste versie die ik heb.

Gr Nicolette

18 ANTWOORDEN 18
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@Ron Lamper Wanneer ik binnen 4Me op Meeste gebruikte kennisartikelen of Rencent toegevoegde kennisartikelen wil klikken, dan blijken dit voor mij alleen tekstblokken te zijn. Ze lijken niet geactiveerd. Of in J&J taal: mijn pijltje blijft een pijltje en wordt geen handje. Op deze wijze heb ik geen inzage in alle documentatie. Wanneer ik binnen de community zoek dan kom ik op onderstaand artikel

 

A-Matrix - Visma Community

 

Raymond_de_Rozario_0-1662703700810.png

Wanneer ik op de link https://raet.itrp.com/knowledge_articles/65301 klik dan verschijnt onderstaande foutmelding

Raymond_de_Rozario_1-1662703797289.png

 

Ik ben toch echt een geregistreerd professional

Raymond_de_Rozario_3-1662703901050.png

opsturen via email zou voor mij een work-around zijn. Graag een structurele oplossing.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

@Raymond_de_Rozario Je kunt een Support request indienen om de A Matrix aan te  vragen. Daarbij kunnen we ook nakijken waarom je geen toegang krijgt via de link.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

@José Ursem- van Ruitenbeek  gedaan: Aanvraag #28456275 | Raet Directory Account (itrp.com)


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

KarinGerse
CHAMPION *

door KarinGerse (Bijgewerkt ‎31-08-2022 15:59 door KarinGerse )

ik heb de versie van 17-09-2021 en heb nu grote problemen met inloggen, ik krijg HRCore niet meer geopend (unable to unload bootstrap....)...mag ik de nieuwste versie ontvangen??

door Jos Ruitenbeek

Dag Karin, de A-Matrix  is beschikbaar gesteld in een 4ME (Support) kennis artikel welke toegankelijk is voor geregistreerde professionals. Als je in de 4me kennisartikelen zoekt op A-Matrix zal dit onderwerp zichtbaar worden en kun je de laatste versie in ZIP formaat downloaden.

Nicolette2
CONTRIBUTOR ***

door Nicolette2

Sorry dat ik het zeg, maar om aan iets simpels als een A_Matrix te komen vind ik het wel een grote zoekactie geworden. Ik heb deze toevallig gekregen maar zou hem nu niet meer kunnen vinden in 4ME. Benieuwd hoe andere hier tegen aan kijken. 

Ron Lamper
VISMA

door Ron Lamper (Bijgewerkt ‎21-03-2022 12:58 door Ron Lamper VISMA )

De A-Matrix  wordt beschikbaar gesteld in een 4ME (Support) kennis artikel welke toegankelijk is voor geregistreerde professionals. Als je in de kennisartikelen zoekt op A-Matrix zal dit onderwerp zichtbaar worden en kun je de laatste versie in ZIP formaat downloaden.

door Robert Kuijpers

Hallo Ron, vanuit mijn functie als Interim Services FB'er kan ik niet bij dit 4ME artikel. Zou je mij deze ook willen toesturen? Ik stuur zo ook even mij Vismaraet email adres. Alvast dank!

Ron Lamper
VISMA

door Ron Lamper

Hoi Robert, Vandaag de A-Matrix naar je gestuurd. De A-Matrix is voor geregistreerde gebruikers op 4ME (Support)  in een kennisartikel beschikbaar. Ga naar 4Me kennis artikel en zoek op A-Matrix. Daar is het bestand te downloaden

door Robert Kuijpers

Hoi Ron,

 

Gevonden in mijn mailbak, dankjewel! 

Ron Lamper
VISMA

door Ron Lamper

Beste Nicolette,
Als jij mij jouw zakelijke e-mail adres wilt doormailen dan stuur ik jou de actuele A-Matrix documenten.
Vriendelijke groet,
Ron Lamper (ron.lamper@visma.com)

Ron Lamper
VISMA

door Ron Lamper

Beste Nicolette,
Sinds januari 2022 publiceren we de A-Matrix niet meer op de publieke community maar is deze op aanvraag beschikbaar. 
Aanvragen kan via de CSM of Service Manager.
Vriendelijke groet,
Ron Lamper

peterdevette
CHAMPION *

door peterdevette

Ron, als die niet meer gepubliceerd wordt, hoe houden we dan controle dat je altijd de laatste in je bezit hebt?

 

Ron Lamper
VISMA

door Ron Lamper

Goedemorgen Peter,

VismaRaet heeft besloten de A-matrix niet meer publiekelijk toegankelijk te maken. Als klanten een A-matrix willen moeten ze dat bij hun contactpersoon binnen Raet aangeven. Deze wordt dan op verzoek aan de klant ter beschikking gesteld.
In jullie geval kan dit via Aryan Blok. Ik ga voorstellen om de A-matrix documenten via een kennisartikel in 4ME voor geregistreerde klanten beschikbaar te stellen.
Ik heb jou inmiddels een mail gestuurd met de laatste versie.
Vriendelijke groet,
Ron Lamper

Monique van Berkel
CHAMPION *

door Monique van Berkel

Met de zoekbalk bovenin kan ik de A-matrix ook niet vinden. Visma-RAET: hoe kan dit?

Ron Lamper
VISMA

Beste Monique,
Sinds januari 2022 publiceren we de A-Matrix niet meer op de publieke community maar is deze op aanvraag beschikbaar. 
Aanvragen kan via de CSM of Service Manager  .
Ik heb je zojuist een mail gestuurd waarin ik de A-Matrix beschrijvingen heb opgenomen.
Vriendelijke groet,
Ron Lamper

Peter Leenes
CONTRIBUTOR **

door Peter Leenes

Dag Ron,

Wil je mij deze dan ook mailen, svp?

 

Dank en groet,

Peter

Goedgekeurde oplossing
Ron Lamper
VISMA

door Ron Lamper

Hoi Peter,

Ik stuur 'm naar je.

Groet Ron