Mijn Communities
Help
Myrtille Dullaert
CONTRIBUTOR **

Welke andere methoden worden ondersteunt als 2-factor authenticatie?

door Myrtille Dullaert

Waar kan ik hier meer info over vinden? Ik zie overal alleen PingId.

5 ANTWOORDEN 5
Martijn den Brok
CONTRIBUTOR ***

door Martijn den Brok

Vanaf wanneer moeten  professionals inloggen op de nieuwe manier? wij gebruiken nu voor onze medewerkers sso gekoppeld aan MS authenticator. Voor professionals willen we ook op deze manier gaan werken ipv met een ping id app. is daar een handleiding voor hoe we dit in kunnen richten?

JurgenKrimp
VISMA

door JurgenKrimp

@Myrtille Dullaert
Naast PingID kunnen zowel Google Authenticator als Microsoft Authenticator worden gekoppeld.
Als de gebruiker (nadat de activatie is voltooid) voor het eerst inlogt via het nieuwe inloggen, kan er in het PingID koppelingsscherm worden gekozen voor: "Andere authenticatiemethoden -> Authenticeren met een authenticator app".
Koppelen_authenticator.png

 

 



Ron Lamper
VISMA

door Ron Lamper

RonLamper_0-1643644065561.png

 

Myrtille Dullaert
CONTRIBUTOR **

door Myrtille Dullaert

Dank @Henk Hesseling  Ik ontving een mail (van jou?) met info over deze kennisbank, maar daarin staat nog steeds geen info over andere 2factor authenticatie mogelijkheden. Maanden geleden vertelde Ernst Koops of Ron Lampe ons dat dit wel zou moeten kunnen (bijv Microsoft)?

 

Goedgekeurde oplossing
Henk Hesseling
VISMA

door Henk Hesseling

Goedemorgen @Myrtille Dullaert, Bedankt voor je reactie. Ik ben op dit moment bezig met een kennisartikel waar alle beschikbare informatie over 2 factor authenticatie wordt vermeld. Deze informatie wordt vandaag of anders uiterlijk morgen gepubliceerd in deze community.