Mijn Communities
Help
Rob Xonar
CONTRIBUTOR *

Youforce accountbeheer start niet of geeft error

door Rob Xonar

Zelfs na meerdere keren uitloggen en opnieuw inloggen, browser verversen, browser herstarten, andere browser gebruiken, blijft youforce accountbeheer pagina leeg. Soms verschijnt de rode error regel. Ik zie geen storing meldingen, wat kan hier aan nde hand zijn?

10 ANTWOORDEN 10
Carola de Vries1
CONTRIBUTOR ***

door Carola de Vries1

Wij hebben regelmatig hetzelfde probleem, was ook gemeld via een ticket. Wat dan wel helpt is via Nieuw InPrivate-venster in te loggen. Niet ideaal maar je kunt dan wel verder. 

AngelaHeins
CONTRIBUTOR **

door AngelaHeins

Wij hebben dit iedere ochtend. Dan open ik individueel gebruikersbeheer en daarna kan ik we inloggen op Youforce account beheer. In de loop van de dag gebeurd dit soms weer.

door Sabine Koelewijn

Goedemiddag, 

We hebben afgelopen donderdag inderdaad een kleine storing gehad waardoor Youforce Account Beheer tijdelijk niet beschikbaar was of erg traag was. Dit is dezelfde ochtend alweer opgelost.

brussaard-c
CHAMPION *

door brussaard-c

@Sabine vervelend genoeg moet ik melden dat Youforce Account Beheer vaker zeer onstabiel is. 

IK denk dat andere klanten het hiermee eens zijn, er valt vaak, zoals nu gewoon niet mee te werken!

 

De volgende melding blijft maar in beeld komen:

Youforce Account Beheer.PNG

door Sabine Koelewijn (Bijgewerkt ‎30-04-2024 10:02 door Sabine Koelewijn VISMA )

Goedemorgen @brussaard-c

Deze problemen zijn ons inderdaad bekend. De work around is om eerst een andere module te openen en vervolgens terug te gaan. 

 

Er wordt inmiddels wel gewerkt aan een oplossing. We gaan namelijk de functionaliteit omtrent de accounts overzetten naar het nieuwe Gebruikersbeheer. Op deze manier heb je de module Youforce Account Beheer niet meer nodig, kan je je processen omtrent de gebruiker op één plek uitvoeren, is de module in het Nederlands en hopen we het proces gebruiksvriendelijker te maken. 

Dit is geen kleine aanpassing, hier gaat best wat ontwikkeling en testen aan vooraf ik kan daarom nog niet zeggen wanneer dit beschikbaar komt. Maar ik wil je daarom wel vragen nog even geduld te hebben 🙂

brussaard-c
CHAMPION *

door brussaard-c

@Sabine Koelewijn , Helaas werkt de workaround niet. De foutmelding blijft komen. 

Graag voor ons en andere klanten de reeds aangemelde issues over dit euvel, ook van andere klanten intern opschroeven qua prioriteit. We kunnen nu niet onze functie uitoefenen.

 

Groet, 

 

Christian

Henk Dijkstra
CONTRIBUTOR *

door Henk Dijkstra

Wij hadden hetzelfde probleem, lijkt nu verholpen te zijn.

Romy Bravis
CONTRIBUTOR ***

door Romy Bravis

Wij hebben dit probleem ook, graag een oplossing.

Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

door Ehoekzema (Bijgewerkt ‎25-04-2024 11:39 door Ehoekzema )

Update: Inmiddels lijkt het weer te werken!

Zelfde probleem hier (Gemeente Groningen), Youforce Accountbeheer geeft foutmelding of wit scherm. Diverse browsers geprobeerd en geen oplossing gevonden.

brussaard-c
CHAMPION *

door brussaard-c

Wederom sinds eerder vanmorgen is Youforce Account Beheer niet te openen, de volgende melding blijft maar in beeld komen:
@Sabine Koelewijn 
Youforce Account Beheer.PNG