om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen,
Wij ervaren sinds vandaag een issue in autorisatiebeheer. Als FB zien wij bovenaan geen tabjes meer voor autorisaties en gebruikers. Onze rechten zijn niet aangepast en we hebben dus volledige toegang.
Zijn er meer klanten die hier ook last van hebben?
Groet,
Nina
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste allemaal. Vanuit onze PD collega's krijgen wij de melding dat genoemde problemen opgelost zouden zijn. Als jullie een ticket hebben ingediend, wordt vanuit het Service Center gevraagd of bevestigd kan worden of alles weer werkt. Graag jullie (re)actie in deze.
Allen, zie mijn reactie op de post van Nina.
Geldt voor ons ook. Vanmorgen stonden ze er nog wel. Ik zal er een incident van maken.
Beste @NinaS1,@Lonneke van der Aar,@Harold3,@Helma Putman2,@Bart Kok - Gemeente Venlo,@Brian de Graaf , Bjorn Sman en Andrea Hulstein. Zouden jullie, voor zover nog niet gedaan, voor de issues die jullie ervaren een ticket willen indienen bij ons Service Center? Dan kunnen we vanuit daar de problemen analyseren en verder oppakken. Dank alvast daarvoor.
Als workaround voor nu hierbij de directe links voor de tabbladen. Voor gebruikerslijst: https://useraccess.youforce.com/policymanagement/users
Voor rapporten: https://useraccess.youforce.com/policymanagement/reports
Vriendelijke groeten,
Aryan Blok (Service Manager)
Ik zie ze weer
Wij ervaren hetzelfde probleem.
Wij ervaren hetzelfde probleem
Vanmorgen stonden ze er bij ons nog maar nu zijn ze inderdaad weg.
Zelfde probleem hier inderdaad.
Bjorn. Zie mijn reactie op het bericht van Nina. Zou je, voor zover nog niet gedaan, een ticket willen indienen bij het Service Center? Groet Aryan
Ja dit is bij ons ook zo!
Andrea. Zie mijn reactie op bericht van Nina. Zou je voor zover nog niet gedaan, een ticket willen indienen bij het Service Center? Groet Aryan
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.