om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen,
Helaas kan ik het originele bericht niet meer terugvinden, en zie het ook niet tussen de documentatie staan.
Hoe wordt voor het nieuwe inloggen een professional account aangemaakt? Moet dat nog steeds eerst op de oude manier: account aanmaken, certificaat aanmaken en daarna via Youforce accountbeheer de gebruiker opzoeken en klikken op "create account" of is daar ondertussen al een eenvoudige wijze voor? Of kan alleen door het activeren van een certificaat worden aangegeven dat iemand een professional is? Er staat mij bij dat @Henk Hesseling in die discussie was betrokken, maar ik heb er nooit een duidelijke reactie op gekregen.
groeten,
Raymond
Goedemorgen @Raymond_de_Rozario,
Dat is op dit moment inderdaad nog de werkwijze. We zijn wel nog aan het onderzoeken hoe we dit aan kunnen passen en zullen dit ook in ontwikkelingen meenemen.
Goedemorgen @Raymond_de_Rozario , het is in mijn optiek precies zoals jij het beschrijft. Dus certificaat aanmaken en Craete account.
Professional moet dus een ping op zijn telefoon zetten.
Bij mijn weten dient inderdaad eerst certificaat aangemaakt te worden. Tevens bij gebruikersdefinitie opvoeren als PSA gebruiker.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.