om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Zijn er meer organisatie die bij het inloggen in Youforce de foutmelding 'Toegang geweigerd' krijgen? Ik heb een melding bij de Helpdesk hiervoor aangemaakt.
Lijkt opgelost maar deze komt nog wel voor bij ons in de verlofmodule:
Hoi @Miranda D, werkt de verlofmodule inmiddels ook weer? Het zou inmiddels alweer enkele uren voor iedereen opgelost moeten zijn.
Hier lijkt het weer te werken. Ik kon er meteen weer in via mijn.youforce.com. Collega moest nog wel even browser afsluiten en opnieuw opstarten.
Weet iemand de losse linken voor B4, self service e.d.?
Kunnen we hopelijk wel verder.
@Roel_Harmsen - dat idee had ik vanmorgen ook al. Maar helaas die werken ook niet.
Jammer, maar thanks! 🙂
Dit is wel heel bijzonder. Komen ze nu pas achter...........
Update - We zien dat het issue groter is en ook betrekking heeft op de andere applicaties. We werken er met hoge prioriteit aan.
Jan 08, 2025 - 08:31 CET
Hier ook helaas...
ja, helaas bij de provincie Flevoland hebben wij dezelfde melding
Ook bij gemeente Nieuwegein geen toegang, ongeacht welke browser of cookies verwijderen.
Ook hier toegang geweigerd!
Goedemorgen allen,
Er is inderdaad sprake van een verstoring. Ik heb zojuist het bericht geplaatst op de statuspagina.vismaraet.nl.
We houden jullie via die weg op de hoogte. Het issue heeft onze hoogste prioriteit.
Groetjes,
Katinka
Hier helaas ook, en op een slecht moment wel ook. Hoop dat het snel opgelost wordt.
Dit is bij ons ook het geval
Hier hetzelfde probleem.
Wij krijgen de melding ook
Hier kunnen we ook niet inloggen.
Wij hebben precies hetzelfde probleem
In Oisterwijk hetzelfde verhaal
Bij ons hetzelfde probleem, zowel in Google als Edge. Verwijderen cookies etc heeft geen effect. Ook ik heb een melding aangemaakt.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.