Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Autorisatie afdelingen voor medewerkers niet gekoppeld aan een rol binnen usermanagement

door Anonymous

Hoe kan ik een medewerker die geen rol heeft binnen usermanagement autoriseren voor de juiste afdelingen binnen Youforce Reporting? En dan met name voor de juiste afdelingen.

Bijvoorbeeld een medewerker van de salarisadministratie heeft geen rol binnen usermanagement, maar moet wel autorisatie hebben voor alle afdelingen. 

4 ANTWOORDEN 4

door Sven Beerents

Hoi Sofia, de optie Rapporten Weergeven is nog niet aangezet in Autorisatiebeheer

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Helemaal duidelijk Chris, bedankt voor de snelle reactie!

Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

Hi Mark!

 

De autorisatie op afdelingen werkt hetzelfde als met Report Builder. We kijken hier naar de toegang die de gebruiker krijgt in HRSS. Voor gebruikers die dus geen 'extra' autorisatie hebben vanuit HR Core kunnen dit wel in HRSS krijgen en daarmee ook in Youforce Reporting.

 

Kun je hiermee verder?

 

Groeten,

Chris

Sofia Bakx
CONTRIBUTOR **

door Sofia Bakx

Hallo Chris, 

 

Ik heb zojuist voor de eerste keer een manager rechten gegeven en rapporten toegevoegd, het inloggen gaat goed, de dashboards die ik heb geselecteerd voor deze gebruikersgroep manager worden getoond so far so good alleen blijft de inhoud leeg. De onderstaande melding wordt getoond. 

Hoe kunnen we dit oplossen? 

SofiaBakx_0-1693910408473.png