Mijn Communities
Help
karl Wegner
CHAMPION ***

Autorisatie in HRSS ook doorgevoerd in slicer mbt organisatiestructuur

door karl Wegner

Als ik een slicer maak mbt de organisatiestructuur, zodat je op onderliggende niveaus een selectie kunt maken werkt dit eigenlijk alleen goed als je geautoriseerd bent voor de HOE. Je ziet de hele structuur.

Binnen Report Buider heb ik een filter mbt de organisatiestructuur en dan zie je ook alleen maar de structuur waarvoor je bent geautoriseerd binnen HRSS. Bijvoorbeeld een team binnen een regio wat gebruikelijk is voor een manager. Nu zie ik bij een testmanager geautoriseerd voor alleen een team met onderliggende afdelingen, de hele organisatiestructuur van de instelling, dus ook alle regio's, teams en afdelingen waarvoor geen autorisatie is.

Hoe krijg ik dan nu voor elkaar dat in de slicer ook alleen zichtbaar wordt waarvoor je bent geautoriseerd?

2 ANTWOORDEN 2
Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

@karl Wegner toevallig zijn we daar momenteel mee bezig. Dus dat wordt op korte termijn toegepast! Zou je bij toekomstige wensen en ideeën dit willen posten op de ideeën pagina? Dan kunnen we je makkelijker op de hoogte houden van de status 🙂 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Hoi Chris, het was nog geen wens of idee, meer een vraag of dit nu al mogelijk is en zie ik wat over het hoofd. Goed om te weten dat dit nu in ontwikkeling is, dus hoef nu geen idee meer op te geven:-)