- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Goedemorgen,
Welk rapport gebruiken jullie om ieder kwartaal de verzuimcijfers aan het CBS aan te leveren?
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Precies wat Maurice aangeeft 🙂
Eigenlijk is het gemakkelijker dan dat we het via Verzuimmanagement deden. De enige rapportage die ik hierin mis is het "overzicht naar werknemer"
@maurice heb jij daar al een alternatieve rapportage voor? Of gebruik je dat niet?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Joyce Boone-Schram Bedoel je onderstaand rapport (welke wij bij de overgang naar Youforce Reporting hebben laten bouwen door VismaRaet):
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Ik bedoel eigenlijk de rapportage die via Verzuimmanagement te benaderen was 'verzuim naar werknemer'.
Deze rapportage heeft natuurlijk niets met de enquête CBS te maken, maar dat is wel een rapportage die ik nu in YF Reporting mis. Wat gebruik jij daar voor? Of misschien wordt die rapportage bij jullie wel helemaal niet gebruikt?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Joyce Boone-Schram Wij gebruiken geen Verzuimmanagement dus die rapportage zegt me niks.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
In het rapport Verzuimstatistieken kun je een periode selecteren en dus ook een bepaald kwartaal:
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Goedemorgen, wij gebruiken tegenwoordig de rapportage 'verzuimstatistieken (Analytics)'
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Dag Joyce,
Dank je wel.
Dat is een rapport met de maandcijfers. Hoe maak jij dan een berekening om het kwartaal cijfer door te geven? Tel je het cijfer van januari, februari en maart bij elkaar op en deel je dat door 3?