Mijn Communities
Help
Hanneke Wiersma
CHAMPION **

CBS verzuimcijfers

door Hanneke Wiersma

Goedemorgen,

Welk rapport gebruiken jullie om ieder kwartaal de verzuimcijfers aan het CBS aan te leveren?

7 ANTWOORDEN 7
Joyce Boone-Schram
CONTRIBUTOR **

door Joyce Boone-Schram

Precies wat Maurice aangeeft 🙂

Eigenlijk is het gemakkelijker dan dat we het via Verzuimmanagement deden. De enige rapportage die ik hierin mis is het "overzicht naar werknemer"

@maurice heb jij daar al een alternatieve rapportage voor? Of gebruik je dat niet?

Maurice van de Pol
CHAMPION ***

@Joyce Boone-Schram Bedoel je onderstaand rapport (welke wij bij de overgang naar Youforce Reporting hebben laten bouwen door VismaRaet):

MauricevandePol_0-1744015935597.png

Joyce Boone-Schram
CONTRIBUTOR **

Ik bedoel eigenlijk de rapportage die via Verzuimmanagement te benaderen was 'verzuim naar werknemer'.

Deze rapportage heeft natuurlijk niets met de enquête CBS te maken, maar dat is wel een rapportage die ik nu in YF Reporting mis. Wat gebruik jij daar voor? Of misschien wordt die rapportage bij jullie wel helemaal niet gebruikt?

Maurice van de Pol
CHAMPION ***

@Joyce Boone-Schram Wij gebruiken geen Verzuimmanagement dus die rapportage zegt me niks.

Goedgekeurde oplossing
Maurice van de Pol
CHAMPION ***

door Maurice van de Pol

In het rapport Verzuimstatistieken kun je een periode selecteren en dus ook een bepaald kwartaal:

MauricevandePol_0-1744013161097.png

Joyce Boone-Schram
CONTRIBUTOR **

door Joyce Boone-Schram

Goedemorgen, wij gebruiken tegenwoordig de rapportage 'verzuimstatistieken (Analytics)'

Hanneke Wiersma
CHAMPION **

door Hanneke Wiersma

Dag Joyce,

Dank je wel. 

Dat is een rapport met de maandcijfers.  Hoe maak jij dan een berekening om het kwartaal cijfer door te geven? Tel je het cijfer van januari, februari en maart bij elkaar op en deel je dat door 3?