Mijn Communities
Help
HarkoB
CONTRIBUTOR *

Enquete werkgebonden personenmobiliteit

door HarkoB

Beste collega's

 

We maken gebruik van de enquête rondom werkgebonden personenmobiliteit in Youforce. Uiteraard een oproep gedaan aan medewerkers om deze in te vullen.

Via het standaardrapport zie ik ook uitkomsten in kilometers per vervoermiddel, dus dat is prima. 

Ik zou echter ook graag inzichtelijk hebben hoeveel medewerkers de enquête hebben ingevuld, en misschien zelfs wel wie; dan kan ik gericht een herinnering sturen om het alsnog in te vullen.

En dan kan ik zicht krijgen op het aantal ingevulde enquetes om vast te stellen of we voldoen aan het steekproefcriterium. 

Alle hulp is welkom 🙂 en ik ben een newbie in Reporting

4 ANTWOORDEN 4
Björn Sman
CHAMPION ***

door Björn Sman

Goedemorgen @HarkoB ,

 

Je zou eventueel ook een veldje kunnen vullen met de workflow die je kunt gebruiken in Youforce Reporting. Maar dit is wel omslachtiger als kijken hoeveel er behandeld zijn vs nog open staan in self service.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Noor Anneveldt
CHAMPION *

door Noor Anneveldt

Dag @HarkoB 

Wij kijken bij Workflowdefinitie in Self Service naar het aantal 'afgerond' om te zien hoeveel medewerkers hem hebben ingevuld. Wellicht wil je het specifiek op het rapport hebben staan, maar ik denk ik meld het toch 😉 

HarkoB
CONTRIBUTOR *

door HarkoB

dank! ik ga even iemand vragen of wij dat ook kunnen zien

Noor Anneveldt
CHAMPION *

door Noor Anneveldt

Dit kan als het goed is de functioneel beheerder (als jij dat dus niet zelf bent).