Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

FTE per medewerker per maand

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎05-03-2024 14:05 door Raymond_de_Rozario )

Goedemiddag,

 

Ik wil graag een volgend overzicht kunnen maken in een matrix.

 

Op regel niveau wil ik de persoonsgegevens (pers nr, dvb, naam) als kolommen de maanden van het desbetreffende jaar. als waarde wil ik graag het aantal FTE tonen. als mdw 123456 in januari t/m mei 0,5 FTE was, dan moet er in die 5 cellen 0,5 staan. Werkt ze in juni en juli fulltime, dan moet er 1 komen te staan. Daarna gaat ze weer terug in uren en staan augustus t/m december weer op 0,5. Wanneer medewerker 246813 pas in mei is begonnen met werken, dan zijn alleen de cellen mei t/m december gevuld. Het gaat bijvoorbeeld dus om de 2023. Ook al heeft een medewerker maar 1 maand gewerkt in dat jaar, dan moet deze op het overzicht naar voren komen. Het moet ook kijken naar de actieve dienstverbanden in die periode

 

het vervelende is dat wanneer ik FTE bij waarden neerzet, dan wil YR er meteen een berekening op los laten, je kan niet kiezen voor niet samenvatten.

 

M.b.v. de Youtube tutorial van @Chris van den Berg, of andere hints binnen de community van @TheoLescure  kom ik niet verder dan onderstaande:

 

Graag hulp

 

Raymond_de_Rozario_0-1709643706737.png

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

0 ANTWOORDEN 0