Mijn Communities
Help
Rob99
CHAMPION **

Hoe krijg ik toegevoegd vrije veld op persoon E00012 'Ambtsjubileum 50 jaar' in YouForce reporting?

door Rob99

Vorige week heb ik E00012 'Ambtsjubileum 50 jaar' in B04 aangemaakt. Deze heb ik inmiddels ook beschikbaar in YouForce en het veld kan gebruikt worden in formulieren. Maar ik constateer zojuist dat het veld nog niet beschikbaar is in YouForce reporting. Wat moet ik doen om het vrije veld E00012 beschikbaar te krijgen en kan dit überhaupt wel?

3 ANTWOORDEN 3
Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Vanmorgen 1 waarde ingevuld in E00012 veld, de rubriek is nog niet zichtbaar in YouForce Reporting (YR). Mogelijk moet er nog een (nacht) verwerking overheen door de velden te synchroniseren tussen YR en B04. Ik kijk morgen dus opnieuw even. 

Goedgekeurde oplossing
Paul Reijnders
CONTRIBUTOR **

door Paul Reijnders

Hallo @Rob99 ,

Door de rubriek bij minimaal 1 persoon met een waarde te vullen in BO4 komt hij ook beschikbaar in Youforce Reporting.

 

Groet, Paul Reijnders

Rob99
CHAMPION **

door Rob99

Paul bedankt voor je reactie. Het toevoegen van minimaal 1 waarde bij de persoon i.c.m. met een nachtje wachten vanwege de benodigde synchronisatie heeft ervoor gezorgd dat het aangemaakte E00012 veld in YouForce Reporting terecht is gekomen.