Mijn Communities
Help
karl Wegner
CHAMPION ***

Hoe laat ik de lege filterboxjes in OE-structuur achterwege in een slicer

door karl Wegner

In elke laag zit een filterboxje (Leeg). Dit is vrij hinderlijk en maakt het niet overzichtelijk. Kan ik dit uitschakelen/achterwege laten? Op niveau 2 kan ik in het filter deze wel uitzetten, maar in de andere lagen lukt mij dit niet. Wij hebben iets van 2500 actieve organisatorische afdelingen.

karlie_0-1689341197441.png

 

8 ANTWOORDEN 8
karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

In de eerste 3 lagen kan ik in het filter dit folterboxje niet selecteren, maar aangezien on organisatiestructuur vaak 3 lagen heeft, maar ook 4 of 5, dan kan ik dit in die lagen niet weglaten, want dan klopt het filter niet meer.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

En als je de slicer instelling van keuzelijst naar verticale lijst zet?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Goedgekeurde oplossing
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Bijzonder, hier kan ik ze wel allemaal per niveau uitzetten:

 

Raymond_de_Rozario_0-1689342005580.pngRaymond_de_Rozario_1-1689342013920.pngRaymond_de_Rozario_2-1689342022468.png

Raymond_de_Rozario_3-1689342074213.png

 

Op welke manier filter je?

 

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

karl Wegner
CHAMPION ***

Ik kan ook op lek niveau dit uitzetten, maar na niveau 4 wordt mijn filter op een hoger niveau minder. Ik wil gewoon niet op het laagste niveau een filterboxje zien.

karlie_0-1689343076308.png

 

Het probleem bij ons is dat een laagste niveau al op niveau 4 kan zitten, maar ook op niveau 5 of 6. Zet ik het filterboxje leeg uit op niveau5, dan zie ik de afdelingen met het laagste niveau 4 niet meer in mijn totale filter. Werkt dus alleen goed als alle lagen in de organisatiestructuur gelijk zijn.

 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Dat ik niveau 4 niet meer zie, komt omdat bij deze afdelingen niveau 5 leeg is.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Wanneer onder N4 geen andere afdelingen staan, dan hoeft je deze toch ook niet te tonen? Op het moment dat jij of een van je collega's een afdeling aanmaken onder N4, dan wordt deze vanzelf zichtbaar. 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

karl Wegner
CHAMPION ***

Waar het mij om gaat is dat ik de filterboxjes Leeg niet wil zien op elk niveau en dat ik dit dus niet op elk niveau kan wegfilteren, aangezien dit invloed heeft op wat je dan ziet. het is gewoon vervelend dat je op het laagste niveau, dus de organisatorische eenheid waar medewerker op staan gemuteerd toch nog een pijltje ziet staan dat er een laag onder zit en dat is dan een leeg filterboxje. Ik wil deze gewoon niet zien en blijkbaar kan dit niet.

Goedgekeurde oplossing
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Wat je dan het beste kunt doen is @Chris van den Berg of @TheoLescure berichten of een ticket via 4Me aanmaken. 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden