Mijn Communities
Help
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Idle time Youforce Reporting weer verlaagd?

door Raymond_de_Rozario

Goedemorgen,

 

Het lijkt er op dat de idle time weer op een uur o.i.d. is gezet. Wanneer ik druk bezig ben met een rapport en met een uurtje een vergelijking wil doen vanuit een ander rapport, dan moet ik weer opnieuw inloggen met een authenticator. Nog erger: soms komt het voor dat ik een wijziging heb aangebracht en deze niet meer kan opslaan. Kan deze idle time misschien worden verhoogd naar 4 uur? Ik denk dat dit een redelijke tijd is. 1 - 1,5 is gewoonweg te kort.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

10 ANTWOORDEN 10
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Ik weet niet of er meer mensen zijn die het idee hebben vandaag binnen een uur worden uitgelogd?


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Vanochtend was het even wat rustiger en heb ik een test kunnen doen. Na 1 uur word ik op de achtergrond uitgelogd. 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Dit is mijn tweede werkdag na mijn vakantie. Helaas moet ik opmerken dat het probleem zich nog steeds voordoet. Ik krijg nu zelfs de klachten dat hetzelfde probleem zich ook buiten Youforce Reporting voordoet. Wanneer een van mijn collega's van de P&O servicedesk inlogt op Youforce, aan het werk gaat en tussendoor even andere werkzaamheden moet doen, dan moet er weer opnieuw worden ingelogd. Hiervoor heb ik melding (1) Idle time / time-out in het algemeen verlaagd? - Visma Community aangemaakt.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

@Chris van den Berg en @TheoLescure , voor het geval deze aan jullie voorbij is gegaan.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Nee deze is niet aan ons voorbij gegaan. Zijn we aan het onderzoeken.

 

Groeten,

Chris

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Goedemorgen @Chris van den Berg ,

 

Kan je ons voorzien van een status update? Ik probeer altijd zo rustig mogelijk in mijn antwoorden en reacties te blijven, maar dit fenomeen begint nu langzamerhand meer dan vervelend te worden. Ik heb alle begrip dat jullie proberen de systemen zo snel en zo stabiel mogelijk te houden, en daardoor accounts die te lang idle staan een "reset" geven. Wat ik niet snap is dat ik gewoon actief ben op het "tegeltjes" bureaublad, zelfs kan verversen met F5 en als nog weer opnieuw moet inloggen op Youforce reporting. Het is gewoon enorm frustrerend wanneer je een rapport hebt gemaakt, bij je bureau wordt weggeroepen en bij terugkomst er achter komt dat het harde werk voor niets is geweest aangezien het niet kan worden opgeslagen.

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

Super!


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Heel erg frustrerend. Een idle time pop-up zou al helpen.

Raymond_de_Rozario_1-1691060603853.png

 

 

 


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

door Jacqueline van Meeuwen

regelmatig mn "bouwwerk" opnieuw moeten doen omdat ik weer eens opnieuw moet inloggen 

Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

door Ehoekzema

Daar kan ik me ook wel in vinden, nu regelmatig dat ik na een korte periode alweer moet inloggen. Idle time mag wat mij betreft langer zijn!