om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Hallo,
Ik ben voor het verbouwen van een report builder rapport op zoek naar de ingangsdatum van de afdeling (oftewel van org.eenheid niveau 5).
Iemand een idee waar ik deze onder kan vinden?
Groeten Petra
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @karl Wegner bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad op zoek naar de datum dat iemand is overgeplaatst naar een andere afdeling, maar ook naar de datum dat iemand een andere functie heeft gekregen.
Dat had ik in eerste instantie niet begrepen. Je vraag is dus de ingangsdatum van een afdeling op medewerkerniveau en ik las de ingangsdatum van een organisatorische afdeling binnen de organisatiestructuur.
Die gegevens kan je inderdaad vinden bij de historie van dienstverbandgegevens, zoals dit al is gemeld.
Hoi @karl Wegner inderdaad op medewerkersniveau 🙂
Hoi @PetravanGeenen ,
Klinkt als of je zoiets bedoelt?
Hoi @Raymond_de_Rozario ja, ik denk dat ik dat inderdaad bedoel. Dan moet ik dus zoeken onder dienstverband historie?
Groeten Petra
Hoi @PetravanGeenen ,
Precies. Mocht je er niet uit komen, dan hoor ik wel wel.
Hoi @PetravanGeenen ,
Bedoel je dan niet de datum velden van een inzetregel? Deze bevatten tevens OE en functie.
Hoi @Björn Sman de datumvelden van de inzet heb ik ook naar gezocht maar kon ik niet vinden?
Groeten Petra
In de organisatiestructuur binnen Beaufort is er geen ingangsdatum gekoppeld aan de organisatorische afdelingscode. Wel aan een rol die je aan een afdeling koppelt, maar dat bedoel je niet.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.