Mijn Communities
Help
Schiff01
CHAMPION **

Kolom met vaste tekst toevoegen

door Schiff01

Ik wil graag een kolom toevoegen aan een rapportage, met daarin geen rubriekwaarde, maar een vast gegeven (dat voor iedereen gelijk is). Is dit mogelijk?

8 ANTWOORDEN 8
TheoLescure
VISMA

door TheoLescure

@vroom Vanaf het begin zijn de tabbladen Berekende velden en Licenties alleen zichtbaar indien Youforce reporting Pro afgenomen wordt. Ongeacht of je het recht hebt "instellingen beheren" zijn de opties Berkende velden en Licenties alleen zichtbaar binnen de instellingen indien PRO wordt afgenomen.

vroom
CHAMPION **

door vroom

@TheoLescure, kleine check: ik dacht dat je met de rechten voor "instellingen beheren" ook de berekende velden kon zien in de instellingen van Youforce Reporting, zonder dat je een licentie nodig had, maar dat is dus veranderd?

TheoLescure
VISMA

door TheoLescure

Even voor de volledigheid. Het Tabje Berekende velden en Licenties onder Instellingen is alleen toegangelijke indien Youforce Reporting PRO wordt afgenomen. Dus @Schiff01 om dit te doen heb je inderdaad youforce reporting PRO nodig.

vroom
CHAMPION **

door vroom

Bedankt voor de aanvulling, dat wist dan weer niet. (Wel jammer, trouwens, dat dit niet kan zonder Reporting Pro.)

Schiff01
CHAMPION **

door Schiff01

@vroom Dank voor de toelichting en printscreen!

vroom
CHAMPION **

door vroom (Bijgewerkt ‎27-03-2023 12:27 door vroom )

Nee hoor, dit kan je gewoon zelf invullen bij Instellingen / Berekende velden:

vroom_0-1679912810731.png

 

Goedgekeurde oplossing
vroom
CHAMPION **

door vroom

Ja, kan door gewoon berekend veld te maken met daarin de tekst tussen aanhalingstekens zoals : "tekst".

en dan de kolom op te nemen in de rapportage

Schiff01
CHAMPION **

door Schiff01

@vroom Dank voor je reactie. Klopt het dat dit in Reporting PRO is?