Mijn Communities
Help
funkma
CONTRIBUTOR *

Koppeling tussen registratienummer en dienstverband id is niet aanwezig

door funkma

Bij een teruggekeerde medewerker is de salarisverwerking logischerwijs gekoppeld aan het registratienummer behorende bij een 2e dienstverband.

Wij hebben in onze registratie veel medewerkers met meerdere dienstverbanden en ik kan tot nu toe bij iedereen de salarismutaties terughalen op basis van het dienstverband id. Bij deze medewerker lukt dit niet, maar op basis van het registratienummer kan ik ook geen dienstverband of persoonsgegevens terug vinden. Er lijkt ergens een join niet goed te zitten.

funkma_0-1721746038611.png

de resultaten van reg.nr 390020 krijg ik niet gekoppeld aan het dienstverband

2 ANTWOORDEN 2
Andre Feijen
CONTRIBUTOR ***

door Andre Feijen

Een bekend probleem. Hierover destijds contact gehad met de Helpdesk. De historie van het registratienummer gaf een verschil aan met de huidige waarde. We hebben deze historische tabel aangevuld/gewijzigd met de juiste waarde. 

karl Wegner
CHAMPION ***

door karl Wegner

Hebben wij ook wel eens last van. Kan zijn dat de historie achter de rubrieken binnen Beaufort niet correct staat? Zoals bij Instellingsnummer, registratienummer, functie, afdeling etc.

Of de entiteit historie dienstverband is niet goed bijgewerkt, wat helaas af en toe ook bij ons voorkomt. De salarisresultaten kloppen altijd wel, maar ga je combineren met dienstverband historie, dan kunnen er dus opeens salarisresultaten niet meer getoond worden. Dat ligt dus aan de entiteit dienstverband historie. Liever zien wij dat de salarisresultaten met de entiteit Dienstverband (ook) wordt gekoppeld. Heb je dat probleem niet meer. Volgens mij is dit wel onder de aandacht van Visma Raet.