Mijn Communities
Help

Loonvermindering geeft geen waarde

door Bas Menken - Gemeente Leiden

De velen Loonvermindering of loonvermindering code geven geen waarde terug. Deze waarde is wel gevuld in beaufort.

BasMenken_0-1677740993707.png

Ik heb deze velden in het rapport staan

BasMenken_1-1677741056912.png

Maar ook als ik alleen dienstverband ID en loonvermindering gebruik geeft het veld geen waarden

5 ANTWOORDEN 5
asteeghs1
CHAMPION *

door asteeghs1

Net nog gekeken in de nieuwe reportingtool, het probleem is nog niet opgelost. Er worden geen gegevens getoond bij de velden loonvermindering. Kunnen jullie aangeven wanneer hier een oplossing voor is?

 

door Bas Menken - Gemeente Leiden

Het was bij ons opgelost maar nu wordt er weer geen data getoond.  Ik heb hierover ook maar weer een ticket ingeschoten

asteeghs1
CHAMPION *

door asteeghs1

Ook hier hetzelfde probleem. Het rapport dat wij willen gaan gebruiken heeft nagenoeg dezelfde velden als dat van Bas Menken. Het zou fijn zijn als dit op korte termijn opgelost is, dan kunnen wij het huidige rapport in de oude reportbuilder omzetten naar de nieuwe reportingtool.

MBoekhoudt
CONTRIBUTOR *

door MBoekhoudt

@Bas Menken - Gemeente Leiden @Chris van den Berg Ik loop tegen hetzelfde issue aan, is hier al een oplossing voor? Ik krijg overigens alleen geen waarden wanneer ik de gegevens bij "Dienstverband" opvraag. Bij "Dienstverband historie" komen wel waardes naar voren, alleen kan ik deze dan weer niet combineren met de overige gegevens uit mijn rapport.

door Chris van den Berg

@Bas Menken - Gemeente Leiden zou je hier een ticket voor in willen schieten? In parallel ga ik alvast met het team kijken of we iets kunnen vinden.