Mijn Communities
Help
willyzoomer
VISMA

Ontbrekende vrije velden

door willyzoomer (Bijgewerkt ‎17-02-2023 11:32 door Chris van den Berg VISMA )

Ik mis bij de dienstverband vrije velden een groot aantal eigen rubrieken. Is er wellicht een storing ?

4 ANTWOORDEN 4
Goedgekeurde oplossing
willyzoomer
VISMA

door willyzoomer

Dag Theo,

Ik heb van Christiaan begrepen dat als de betreffende E rubriek geen waarde heeft deze niet in Youforce reporting te selecteren is. Ik wist niet dat het op die manier werkte. Ik heb de ontbrekende E rubrieken alsnog van een waarde voorzien en geëxporteerd naar Beaufort. Hoe lang duurt het voordat de database is bijgewerkt en de rubrieken te selecteren zijn in Youforce reporting. Gaat hier eerst nog een nachtverwerking over heen voordat de rubrieken zichtbaar zijn in Youforce reporting ?

door Chris van den Berg

Alle data wordt gedurende de dag meerder malen ververst, maar nieuwe eigen rubrieken (vrije velden) worden pas toegevoegd in de nachtverwerking. Het model wordt gedurende de dag niet uitgebreid met nieuwe vrije velden.

TheoLescure
VISMA

door TheoLescure

Beste Willy, Goed dat je dit meldt. Speelt het probleem nog steeds? Van tijd tot tijd werkt de refresh van de data niet helemaal goed door. Hier wordt aan gewerkt. Indien het nog steeds speelt kan jij mij laten weten voor welk klantnummer dan kan ik dit doorgeven en zorgen dat hier een handmatige refresh van de data plaatsvind.

willyzoomer
VISMA

door willyzoomer

Dag Theo, ik heb begrepen dat als er geen waarde aanwezig is in de betreffende E rubriek deze ook niet zichtbaar is in YF reporting. Dat was de oorzaak.