Mijn Communities
Help
Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

Periode 1 2024 niet beschikbaar in Youforce Reporting

door Jelle - Jeugdhulp Friesland

Hallo,

 

Maandelijks exporteren wij een journaalpost uit Youforce reporting, om in te lezen in onze boekhouding. De januari productie is al gedaan, maar ik kan nog steeds de periode januari niet kiezen in Youforce reporting. 

 

Is er een storing of vertraging met de data in Reporting? Of doen wij iets verkeerd?

JelleJHF_0-1706263279358.png

 

3 ANTWOORDEN 3
cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Jelle - Jeugdhulp Friesland Wij maken gebruik van de PKB, na deze te hebben ingelezen in Beaufort en dan minimaal 1 uur wachten staat deze in YR. Misschien dat je in het filter in het rapport nog niet het jaar 2024 hebt toegevoegd. Wij hebben het jaar 2024 periode 01 wel in beeld gekregen. En het helpt mogelijk ook als je de periode 12 even op 1 zet. Periode 12 van het jaar 2024 is nog niet ingelezen.

 

cvanstijn_0-1706265646424.png

 

Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

Het ligt niet aan het filter, die staat op alle jaren en periodes. Mijn screenshot kan idd dat idee geven 🙂 

 

Goedgekeurde oplossing
Jelle - Jeugdhulp Friesland
CONTRIBUTOR ***

Het is inmiddels opgelost. De functie opbouwen journaalpost in Beaufort is een uur geleden uitgevoerd op mijn advies. Maar ik vind hem inderdaad pas door eerst januari te kiezen en daarna het jaar, in het rapport. Dus 1 van de 2 dingen heeft geholpen! Bedankt nog voor je advies @cvanstijn