- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik wil een rapport maken met alle medewerkers die nu ziek zijn. Die krijg ik tevoorschijn wanneer ik een selectie maak op de einddatum van het verzuimgeval. wanneer die leeg is, dan heb ik de meeste zieken.
Maar op die lijst wil ik ook graag zien de medewerksters zien die met zwangerschapsverlof zijn. Alleen zodra ze bevallen zijn komt er een einddatum van het verzuim in te staan en komen ze niet meer op het overzicht.
Weet een van jullie een oplossing om ze toch zichtbaar te krijgen in dat rapport?
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@karl Wegner heel fijn dit, ik had er nu een filter opgezet waarbij ik de begindatum iedere dag moest aanpassen. Dit scheelt weer werk.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Dank je wel. Dit geeft het gewenste resultaat. Je had mijn vraag helemaal goed begrepen 😀
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
@Hanneke, heb je het volgende veld opgenomen in het rapport?
Status actief Ja wil zeggen actueel ziek vandaag. Dan worden ook de actuele ziekmeldingen met een hersteldatum in de toekomst gewoon in het rapport meegenomen, dus bij een einddatum zwangerschapsverlof of ziek tgv zwangerschapsverlof. Of heb ik jouw vraag niet goed begrepen?