Mijn Communities
Help
Irma_Benecke
CONTRIBUTOR *

Reporting pagina laadt niet.

door Irma_Benecke

Bij het starten van Reporting blijft de pagina geheel wil. Hebben meerderen dit probleem?

20 ANTWOORDEN 20
Goedgekeurde oplossing
Chris van den Berg
VISMA

door Chris van den Berg

De oorzaak van het probleem is eerder deze middag gevonden en meerdere gebruikers hebben geverifieerd dat het nu weer goed werkt. Het is nu niet meer nodig om te refreshen of cookies weg te halen. 

Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***

door Gea Bussink-Veerbeek

Goedemiddag, wij hadden het probleem ook. Ik heb een ticket bij Visma aangemaakt en zojuist de terugmelding ontvangen dat het probleem is opgelost. En inderdaad, nu geen witte schermen meer.

Fijn om te lezen dat het bij jullie nu ook werkt! 

RobZuethof
CHAMPION ***

door RobZuethof

Dit werkt bij ons voor als blijvende oplossing. Dus YF sluiten. opnieuw starten cookies e.d. verwijderen. 

RobZuethof_0-1744032169782.png

Ehoekzema
CONTRIBUTOR ***

door Ehoekzema

Ook binnen de gemeente Groningen zijn er meldingen over witte schermen. Toch een groter probleem dus, hopelijk wordt het onderzocht en zsm gefixed 🙂

Astrid van der Elst
CONTRIBUTOR ***

door Astrid van der Elst

Precies hetzelfde probleem al hele dag. Incognito scherm werkte goed tot na mijn pauze. Na opnieuw inloggen zelfde probleem. Kan er nu helemaal niet meer in helaas.

MarvinTergooi
CHAMPION *

door MarvinTergooi

Same here. Refreshen helpt inderdaad.

Pattyw1
CONTRIBUTOR **

door Pattyw1

Wij krijgen helaas ook een witte pagina. F5 helpt niet

RiaWemel
CONTRIBUTOR **

door RiaWemel

bij ons ook hetzelfde probleem. F5 werkte 1 keer, inloggen via incognitovenster werkte ook 1 keer. Nu alleen een witte pagina.

door Chris van den Berg

@JF-KVK heeft een goede suggestie die goed werkt. Een refresh (F5) van de pagina lijkt het op te lossen. Meer info over oorzaak volgt nog, want inderdaad moet het gewoon in 1 keer werken.

Trudie Beekers1
CONTRIBUTOR **

door Trudie Beekers1

hier ook

door Chris van den Berg

We gaan het onderzoeken en laat het weten als er meer info is.

Vorige week had 1 organisatie een vergelijkbaar issue wat verholpen was na het verwijderen van cookies. 

Rob Zuethof
CONTRIBUTOR **

door Rob Zuethof

@Chris van den Berg  cookies verwijderen helpt 1x. Als je reporting dan sluit en weer opnieuw opstart, krijg je weer wit scherm.

Iemke
CONTRIBUTOR ***

door Iemke

Hier ook

Tessa Oosterbroek
CONTRIBUTOR **

door Tessa Oosterbroek

Hier ook hetzelfde probleem

jacqie1970
CONTRIBUTOR *

door jacqie1970

Bij mij inderdaad ook geen reactie

JF-KVK
CONTRIBUTOR ***

door JF-KVK

Bij ons hetzelfde. Bij mij doet 'ie het wel als ik de witte pagina refresh. Maar hij zou 't meteen moeten doen natuurlijk. 

Jolanda van Logten
CHAMPION *

door Jolanda van Logten

Hier  inderdaad ook geen opstart van reporting door wit scherm.

Rob Zuethof
CONTRIBUTOR **

door Rob Zuethof

Hier ook een witte pagina

Esmiranda Vermeer
CHAMPION ***

door Esmiranda Vermeer

@Irma_Benecke 

Ja hier ook. Zowel in Edge als in Chrome. Alleen in een incognitovenster werkt het nog wel.