Mijn Communities
Help
Sjoerd van t Hullenaar
CONTRIBUTOR **

Storing Autorisatie beheer (in het algemeen)?

door Sjoerd van t Hullenaar

Mijn gehele constructie van onze nieuwe autorisatiebeheer is verdwenen. Ik heb vernomen dat dit een storing betreft?

Bij de Youforce reporting betreft het dat men niet meer juist geautoriseerd zijn. Dit resulteert dat men de totale reporting kunnen zien? dit moet niet de bedoeling kunnen zien en betreft dan inbreuk op de AVG?

Ben ik de enige met deze storing?
Ik verneem het graag.

PS ticket is ingeschoten (#38475656)

3 ANTWOORDEN 3
Anja Brouwer1
CHAMPION **

door Anja Brouwer1

Had ik ook, inderdaad na wissen van alle cache en cookies nu weer alles goed. Kreeg van servicedesk nog wel de melding dat het waarschijnlijk in een andere browser wel goed ging. Dat klopte, ik kon verder werken totdat het probleem door Raet was opgelost.

cvanstijn
CHAMPION ***

door cvanstijn

@Sjoerd van t Hullenaar 

 

Ik kreeg onlangs onderstaande in beeld, nadat je bv. een uur niets hebt gedaan in Autorisatiebeheer. Verversen werkte niet. Wel opnieuw inloggen. Maar je denkt al snel dat je alles kwijt bent.

cvanstijn_0-1695386732421.png

 

Ook onderstaand idee voor aangemaakt.

 

https://community.visma.com/t5/Ideeen-Youforce-Portaal/Autorisatiebeheer-1-uur-open-laten-staan-en-v...

 

Björn Sman
CHAMPION **

door Björn Sman (Bijgewerkt ‎22-09-2023 14:36 door Björn Sman )

Goedemiddag Sjoerd,

 

Toevallig had ik gister en vandaag hetzelfde. Na het wissen van alle cache en cookies was alles weer beschikbaar. Wel goed om dit ook even door te geven aan RAET via hun ticketsysteem!

 

Bij Reporting kun je bij de groepen de personen weer even opnieuw synchroniseren, dan worden de juiste rechten weer geladen uit autorisatiebeheer.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep