Mijn Communities
Help
S_Kuijer
CHAMPION **

Updaten proces van Youforce Reporting geeft continu storende korte foutmeldingen

door S_Kuijer

Hoi,

Ik heb dagelijks meermalen kortstondige foutmeldingen in Youforce Reporting, doordat op de achtergrond de data wordt ververst:

- Kan gegevens voor visuele element niet laden

- Query uses more memory than configured

- Bijna klaar....

- Details bekijken met foutmelding

 

Ik heb die niet alleen bij het maken / bewerken van dashboards, maar ook bij het bekijken (en mijn collega's die volgende week van vakantie terug zullen komen ook). Na een paar minuten werkt het weer. Er wordt gezocht naar een nieuwe manier voor het verversen van data die van minder invloed is op gebruik YFR, maar zicht op een oplossing is er nog niet.

 

Enerzijds begrijp ik de noodzaak om de data zo actueel mogelijk te hebben in YFR, anderzijds gaat dit m.i. ten koste van de gebruiksvriendelijkheid (en daarmee wellicht de acceptatie bij eindgebruikers).

 

Support kan mij niet verder helpen op dit moment en verzoekt dit in de community neer te leggen. Dus graag hoor ik hoe jullie hier tegenaan kijken. 
Stel: er worden 3 vaste momenten op een dag vastgesteld waarop de data op de achtergrond worden ververst (bijv. 08:00 | 12:30 - | 16:00). En indien tussentijds een rapportje ververst moet worden dan kan dat via de knop "verversen" (zichtbaar als je een rapport bewerkt). Totdat Visma een betere manier heeft gevonden. Hoe kijken jullie tegen dit voorstel aan?

Of zijn er andere ideeen totdat een oplossing in zicht is?

Ik hoor het graag.

mvg Saskia

 

0 ANTWOORDEN 0