Mijn Communities
Help
Maurice van de Pol
CHAMPION ***

Verversdatum wijzigt doch data pas later

door Maurice van de Pol (Bijgewerkt ‎20-01-2025 14:57 door Maurice van de Pol )

naast de (frusterend lange) tijd die het duurt voordat ingevoerde mutaties in Beaufort zichtbaar zijn in Youforce Reporting  is het de laatste tijd nu ook nog eens zo dat welleswaar de verversdatum (lees het tijdstip) wijzigt maar de data niet. Zo zie ik dan bijvoorbeeld dat er geen mutaties bijkomen. Na iedere 5 minuten gecheckt te hebben komt er bijvoorbeeld pas na 20 minuten data bij met dezelfde gewijzigde verversdatum en tijd. Ik verlang zodoende langzaam weer terug naar Beaufort in huis en Impromptu waar je direct de ingevoerde mutaties kon uitdraaien in een lijst en controleren.

Hebben meerdere mensen bovenstaande ervaringen?

3 ANTWOORDEN 3
levadeza
CONTRIBUTOR *

door levadeza

Dit ervaren wij ook. Heel erg vervelend wanneer je bijvoorbeeld net voor een salarisverzending zit en nog enkele wijzigingen hebt doorgevoerd. Deze zijn dan pas na circa een uur op het rapport te zien.

Het zou zeer wenselijk zijn wanneer dit weer realtime zichtbaar is.

Jeroen Coret Kennemerhart
CONTRIBUTOR ***

door Jeroen Coret Kennemerhart

Hoi @Maurice van de Pol,

Ik ben super blij met Reporting maar inderdaad de ververstijd laat te wensen over wat mij betreft. Ik had laatste een nieuwe rubriek aangemaakt in de ochtend in HR core en ik heb toen tot de volgende dag moeten wachten voordat ik de rubriek zag in reporting. Dat zou toch wel sneller moeten kunnen lijkt mij.

Maurice van de Pol
CHAMPION ***

door Maurice van de Pol

Inmiddels anderhalf (!) uur na het invoeren van de laatste variabele mutatie en nog steeds niet geland in Youforce Reporting!