om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Goedemorgen, we zijn voornemens het YouForce report verzuimstatistieken (analytics) te gaan gebruiken ipv rapport via verzuimmanagement. Ik kan door klikken tot afdeling, echter zie ik niet de medewerkers, heeft dat met autorisatie te maken? Of is er een andere rapport tot op medewerker niveau beschikbaar?
@Lars Strijdonk Ik heb het rapport verzuimstatistieken bewerkt en zelf de namen toegevoegd in de matrix.
Hallo Anja,
Ook ik ben op zoek naar zo'n rapportage die Lars beschrijft.
Ik heb geprobeerd de namen aan de rapportage toe te voegen zoals je hierboven laat zien, maar dan krijg ik niet waar ik naar op zoek ben. Nu ben ik nog niet heel handig met Reporting hoor 😉
In Verzuimmanagement kun je die genereren met de rapportage 'verzuim naar werknemer'.
Heb je misschien meer tips om dit voor elkaar te krijgen?
Alvast dank!
Het blijkt dat je een abonnement moet hebben op Analytics om die rapporteren te kunnen bewerken / kopiëren.
Ik kan bewerken/kopiëren zag ik @Lars Strijdonk1, dus dat abonnement hebben we 🙂
....maar ik weet niet waar ik wat nu precies moet toevoegen....
Wanneer ik een naam invoeg, komt alleen die naam naar voren.... en niet de namen van de alle zieken binnen een afdeling.
Ik hoop dat @Anja Brouwer1 tips heeft 😉
Hallo Joyce. Ken jij het vragenuurtje van Chris? Elke maandag van 13.00 tot 14.00 uur kun je via de link (te vinden onder events) aansluiten en vragen stellen over je rapport. Je hoeft geen lid te zijn, je kunt zo aansluiten. Op Youtube vindt je ook allerlei tutorials, ook over de matrix.
Dank je Anja, ik zie echter dat ik het rapport niet kan bewerken, dat heeft denk met autorisaties te maken?
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.