Mijn Communities
Help
Björn Sman
CHAMPION ***

Visualisaties niet zichtbaar Youforce Reporting

door Björn Sman

Goedemiddag,

 

Vandaag terug van vakantie vol goeie moed aan het bijwerken van rapportages toen ik ontdekte dat mijn visualisaties verdwenen waren.

BjrnSman_0-1725280224164.png

 

Ik heb diverse browsers geprobeerd en cookies en cache verwijderd maar niets helpt. Is iemand anders dit ook al tegen gekomen? Wellicht al opgelost of bekend? Ik heb rond gezocht op het forum maar kon niets vinden. Dit is overigens alleen in de online versie.

 

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
4 ANTWOORDEN 4
Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

Hmm, was ik hier maar 3 kwartier eerder gekomen want ik stond zojuist op het punt om een melding aan te maken. Ben er toch bijna een half uur mee bezig geweest omdat ik dacht dat ik iets fout deed. Is natuurlijk zonde van de tijd. Ik ben benieuwd of hier snel een oplossing voor gaat zijn want betreft toch wel essentiële  functionaliteit.

Björn Sman
CHAMPION ***

door Björn Sman

Goedemiddag @Edwin Scheidt SC ,

 

Dank voor de reactie! Deze was ik met mijn google zoekwerk ook niet tegen gekomen maar fijn dat het bekend is! Ik ga dat forum even lezen.

Met vriendelijke groet,

Björn Sman
Functioneel Applicatiebeheerder || Informatiemanagement
Hartekamp groep
Goedgekeurde oplossing
Edwin Scheidt SC
VISMA

door Edwin Scheidt SC

Hallo Björn,

Dit is een issue dat bij Microsoft speelt. Er is reeds een melding gedaan op de fora voor Power BI:
https://community.fabric.microsoft.com/t5/Issues/Format-Visual-not-available-on-Power-Bi-Free-Versio...
We hopen dat er snel een oplossing zal komen.

Groet Edwin Scheidt

Danielle van Bergen
CONTRIBUTOR **

Hoi Edwin, wordt hierover nog actief gecommuniceerd door jullie op de community? Via het forum bereikt dit bericht denk ik heel weinig gebruikers.