Mijn Communities
Help
Rob99
CHAMPION ***

Vraag: Rapport heeft standaard geen export mogelijkheid (meer)

door Rob99

Een bepaald eigen rapport biedt standaard en onbedoeld rechtsboven geen 3 puntjes (meer) aan om de gegevens te kunnen exporteren. Er staan nu 2 iconen rechts bovenaan i.p.v. 3. Het puntjes icoon ontbreekt nu. Zodra ik op het tweede 'focusmode' icoon klik dan krijg ik wel de 3 puntjes te zien en kan er geëxporteerd worden. Linksboven komt dan een knop 'Terug naar rapport' in beeld.
OP een of andere manier heb ik kennelijk een keer ergens op geklikt in het verleden waardoor het nu anders dan 'standaard' werkt. Ik kan niet meer achterhalen wat er is gebeurd want is alweer enige tijd geleden gebeurd. Nu dus een melding van een medewerker dat de '3 puntjes' (standaard niet beschikbaar zijn. Heeft iemand een idee waardoor dit gebeurt en hoe dit aangepast kan worden?

4 ANTWOORDEN 4
Rob99
CHAMPION ***

door Rob99 (Bijgewerkt ‎24-10-2024 09:43 door Rob99 )

@Raymond_de_Rozario Kon de 2e oplossing overigens toch weghalen, ook weer via de 3 puntjes van het bericht. ðŸ˜‰

Goedgekeurde oplossing
Rob99
CHAMPION ***

door Rob99

@Raymond_de_Rozario 
Bedankt voor je reactie Raymond. De bewuste optie die jij aangaf stond aan dus daar kon het niet aan liggen. Je opmerking over ruimte(gebrek) heeft er wel mee te maken. Ik zag slechts 2 icoontjes op het scherm staan, het 3e icoontje van de 3 puntjes dus niet. Maar als ik rechts naast het tweede icoontje 'focusmode' ging met mijn muis dan kreeg ik wel de opmerking 'Meer opties' te zien op het scherm en daaronder ook de export mogelijkheid als ik erop klikte. 
Het ging dus om een ruimte probleem van de brede visual die helemaal aan de rechterkant stond tegen het einde aan en waarbij ik ook geen handvat zag om de breedte aan te passen. Na verplaatsing van de hele visual naar links gebeurde het volgende: Het handvat werd zichtbaar en ook de 3 puntjes 'meer opties' die weer in beeld kwamen.
Probleem hiermee dus opgelost. Bedankt voor je input erbij.

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario (Bijgewerkt ‎24-10-2024 07:52 door Raymond_de_Rozario )

Hoi @Rob99 ,

Graag gedaan Rob, daar is de community voor. Zou je dan mijn opmerking ook als oplossing willen merken, aangezien mijn eerste opmerking over de positionering de juiste bleek te zijn?

Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Goedgekeurde oplossing
Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR ***

door Raymond_de_Rozario

Hoi @Rob99,

Het hangt soms af van de positionering van je visual, de puntjes verplaatsen dan naar de onderkant.  Het kan ook zijn dat je het ook heb uitgeschakeld. Volg onderstaande punten om bij 4 de schuif weer aan te zetten

Raymond_de_Rozario_0-1729692892247.png

Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden